خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

چهار گزینه زیدان برای خط حمله/ باکا، کین، اوبامیانگ و موراتا

چهار گزینه زیدان برای خط حمله/ باکا، کین، اوبامیانگ و موراتا
مرجع خبری رئال مادرید : یکی از اولویت های رئال برای خرید در این تابستان در خط حمله است. فعلا موراتا برگشته اما مشخص نیست بماند یا نه. گزینه های خط حمله رئال در فصل نقل و انتقالات 17-2016 را با هم مرور می کنیم.

کارلوس باکا
مهاجم کلمبیایی در 38 بازی لیگ ایتالیا در این فصل 18 گل زد. میلان برای خرید وی از سویا 30 میلیون یورو هزینه کرد. به خوبی لالیگا را می شناسد اما مشکل این جاست که 29 ساله است و رئال تمایل چندانی به خرید بازیکنان بالای 25 سال ندارد. این بازیکن سرزن و جنگنده است و به سبک مهاجمان کلاسیک بازی می کند.

اوبامیانگ
بازیکن غنایی در حال حاضر شانس بیشتری برای پیوستن به سیتی دارد. تیم انگلیسی حاضر است برای خرید وی از دورتموند 75 میلیون یورو هزینه کند. تکنیکی، سرعتی و شوتزن است و خودش هم بارها گفته که دوست دارد در برنابئو بازی کند.

هری کین
مهاجم تاتنهام در دو سال اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است. برخی حرکات ترکیبی او را با بنزما مقایسه می کنند. خوب شوت می زند و جایگیری خوبی دارد. در 38 بازی در لیگ انگلیس 28 گل زد و با تیمش پس از پنج سال به چمپیونزلیگ رسید.

موراتا
این بازیکن فعلا به مادرید برگشته اما گفته می شود که رئال می خواهد او را با 75 میلیون یورو به یکی از تیمهای دیگر بفروشد. مشخص نیست که چه آینده ای در انتظارش است.

برچسب‌ها: زیدان رئال مادرید باکا کین اوبامیانگ موراتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

350 Lion Hampton1395/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi