خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

گوتی:”برای معارفه نیمار در برنابئو 90 هزار نفر به ورزشگاه می

گوتی:”برای معارفه نیمار در برنابئو 90 هزار نفر به ورزشگاه می
مرجع خبری رئال مادرید : گوتی، هافبک اسبق رئال مادرید در مورد عملکرد کریستیانو صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” بیل در مقطه پایانی فصل بالاتر از کریستیانو قرار داشت. عملکردی صعودی داشته است. اعتماد به نفس بی نظیری دارد و رهبر تیم ملی ولز خواهد بودو می تواند در ضد حمله خیلی موثر باشد. او می خواهد در سطح رونالدو باشد و بدرخشد.”

گوتی در مورد انتقادات دشمنان کریستیانو گفت:”در مورد فوتبال صحبت نمی کنند. فقط در مورد ژست ها صحبت می کنند. انتقادات فوتبالی نیستند. تاسف بار است. حسادت خیلی زیاد است. بسیاری با حسادت رفتار می کنند اما کریستیانو در یورو و همین طور در رئال می تواند همه را ساکت کند. ”

وی در مورد احتمال خرید نیمار گفت:”زمانی که بهترین ها را داری مشکلی وجود ندارد. اگر قرار باشد به طور مثال نیمار خریده شود جای رونالدو و بیل ثابت است و ففقط بنزما ممکن است متضرر شود. نیمار بازیکن خاصی است که می تاوند رئال را خوشحال کند و پاسهای زیادی به رونالدو بدهد. نمی توان چنین چیزی را رد کرد . مسلما اگر قرار باشد در برنابئو معارفه شود 90 هزارنفر حضور می یابند.”

گوتی در مورد موراتا گفت :” درست است که بازیکن خوبی است اما رئال بازیکنان بزرگی در پست او دارد و موراتا می خواهد حس مهم بودن داشته باشد. جوان است. اگر همچنان فصل های خوبی داشته باشد درهای رئال به رویش باز است.”

برچسب‌ها: گوتی رئال مادرید نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

300 Lion Hampton1395/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi