خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

بازگشت موراتا به رئال مادرید قطعی شد

بازگشت موراتا به رئال مادرید قطعی شد
مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس خبر بازگشت مهاجم اسپانیایی این تیم به جمع سفیدپوشان مادریدی را تأیید کرد. آلوارو موراتا که دو فصل پیش از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، در این تیم ایتالیایی بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حالا قهرمان اروپا در ازای پرداخت ۳۰ میلیون رقم فسخ قراردادش به بانوی پیر او را به مادرید بازمی‌گرداند.جوزپه ماروتا در بازدید از مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس در خصوص آینده مهاجم ۲۳ ساله بانوی پیر گفت: رئال مادرید با پرداخت رقم بند فسخ قرارداد موراتا نهایت استفاده را خواهد برد. او تورین را ترک کرده و به اسپانیا بازخواهد گشت. سپس باید ببینیم که آیا می‌توانیم دوباره آلوارو را بخریم یا خیر!وی همچنین در واکنش به شایعه پیوستن پوگبا به رئال مادرید هم اظهار داشت: ما هنوز پیشنهاد رسمی بابت پوگبا دریافت نکرده‌ایم. او بازیکن مهمی برای یووه است...

برچسب‌ها: موراتا رئال مادرید اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

375 ملیپوشان تبریز1395/04/07

Farcry: سلام

8 تیر (01:32)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi