خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,671

صعود راحت و مقتدرانه آلمان ها به یک چهارم نهایی یورو 2016

صعود راحت و مقتدرانه آلمان ها به یک چهارم نهایی یورو 2016
تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد اسلواکی عبور کند.

به گزارش گاردین؛شاگردان یوآخیم لو موفق شدند با یک پیروزی مقدرانه به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2016 راه پیدا کنند.

آنها مقابل اسلواکی ای قرار گرفتند که فقط 8 دقیقه توانست برای گل نخوردن دوام بیاورد. فشار ژرمن ها آنقدر زیاد بود که بوآتنگ در دقیقه هشتم بازی گل اول را به ثمر رساند. نظم موجود در خط میانی و هماهنگی که بین آنها و خط حمله وجود داشت بلای جان اسلواک ها شده بود.

طوری که در دققه 14 آنها مجبور شدند یک خطای پنالتی هم بدهند. ضربه ای که اوزیل قدرش را ندانست و با از دست دادن آن باعث شد تا بازی همان یک بر صفر باشد. آلمان که دست بردار نبودند و می خواستند قدرت خودشان را به رُخ حریفان بکشند در دقیقه 43 و توسط ماریو گومز گل دوم خودشان را هم وارد دروازه اسلواکی کردند تا بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم و در حالی که احساس می شد اسلواک ها دست به حمله خواهند زد اما این طور نشد و باز هم این آلمان ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند.در دقیقه 63 دراکسلر آب سرد را روی سر آبی پوشان اسلواکی ریخت تا آنها دیگر فقط به فکر دفاع کردن بیفتند و برای دفاع از حیثیت خودشان اجازه ندهند که شاگردان یوآخیم لو بیشتر از این گل بزنند.

آلمان ها با این پیروزی باید منتظر بازی ایتالیا و اسپانیا بنشینند تا به مصاف برنده این مسابقه بروند.شاگردان یوآخیم لو که قهرمانی در جام جهانی را هم یدک می کشند یکی از مدعیان جدی برای قهرمانی در یورو 2016 هستند.

برچسب‌ها: یورو 2016 تیم ملی فوتبال آلمان اسلواکی یوآخیم لو بوآتنگ ماریو گومز دراکسلر دی مانشافت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 0

310 Nancy1395/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi