خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

سهمیه فوتبال ایران با مماشات پرید/ 2+2 سهم ایران!

سهمیه فوتبال ایران با مماشات پرید/ 2+2 سهم ایران!
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، به نظر می‌رسد با تمام و اگرهای موجود در نهایت سهمیه حضور نمایندگان کشورمان از 3.5 سهم همان 2+2 اعلامی باشد که در چند روز اخیر حسابی خبرساز شده است. بدون شک این یک نکته منفی در عملکرد فدراسیون فوتبال است که در ازای این همه بها دادن به کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از حق فوتبال‌ کشورمان در این خصوص دفاع کند.

سهم فوتبال ایران در حالی از 4 تیم مستقیم به 3.5 و حالا شنیده می‌شود قرار است به دو سهم مستقیم و دو سهم پلی آف تبدیل شود که جدا از امتیاز بهترین تیم ملی قاره کهن که مدت‌هاست برفراز آن قرار داریم که در خیلی از امتیازات دیگر آن از جمله تماشاگران، حق پخش تلویزیونی، بلیت‌فروشی و... عملکرد خوبی داشتیم. به همین خاطر چرایی این کم شدن مدام سهمیه ایران به همان مماشات تشکیلات فوتبال ایران با کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا بر می گردد که به خودشان اجازه دادند هرطور خواستند با فوتبال ایران برخورد کنند. نمونه بارز آن هم گرفتن میزبانی از تیم ایران در همین مسابقات اخیر از نمایندگان کشورمان بود که حتی جریمه‌های بی‌جهت تراکتورسازی هم به واسطه میزبانی بد دلیل دیگری براین مدعاست.

نکته جالب در جایی است که ما با کمیته اجرایی در حالی مماشات داشتیم که گفته می‌شود 9 نفر از اعضای این کمیته از کشور عربستان بوده و به راحتی توانستند به خواسته‌های سیاسی خود در تصمیم‌گیری‌های اخیر که آخرین آن به نظر می‌رسد قطعی شدن کاهش سهم حضور نمایندگان مستقیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

برچسب‌ها: لیگ قهرمانان آسیا کاهش سهمیه ایران فدراسیون فوتبال عربستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 13

820 Esteghlalfc1395/03/26

ارتش رضا: شما استقلالیا میخواین برین تو زمین حریفو کیسه بکشین یا 4-2ازشون ببازین؟یا وسط بازی گریه کنین؟

27 خرداد (13:54)


بچه خوشگل 4444: به نظر من خیلی خوب شد که پرسپولیس رفتش پلی اف چون اول تا اخر میخواست ابروی ایران رو ببره دیگه خیالم راحت شد نمیره اسیا

27 خرداد (13:39)


پاری-سن-ژرمن: دیگه فاتحه این فوتبال رو باید خوند

27 خرداد (13:21)


ده وه گه: راست میگن دیگه . شما همه چیزای منفی اونارو میگی ولی نکات مثبتشونو نادیده میگیری . سطح فوتبال باشگاهی اونا بالاست یا ما؟

27 خرداد (13:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi