خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

پیشنهاد رومینیگه برای اصلاح ساختار چمپیونزلیگ

پیشنهاد رومینیگه برای اصلاح ساختار چمپیونزلیگ
نایب رئیس بایرن کیفیت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را زیر سوال برد.
به گزارش "ورزش سه"، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است ساختار لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا باید اصلاح شود. کارل هاینس رومنیگه که سرپرست اتحادیه باشگاه‌های اروپا نیز هست با اشاره به اینکه تحلیل‌ها نشان داده‌اند هواداران فوتبال تماشای بازی تیم‌های بزرگ را ترجیح می‌دهند، به "بیلد اشپورت" گفت:" واقعیت این است که پیشتر مرحله گروهی جذاب‌تر از الان بود. طی سالیان اخیر اغلب اوقات بعد از بازی چهارم و پنجم معلوم می‌شود کدام تیم‌ها بالا می‌آیند و به این ترتیب بعضی از بازی‌ها واقعا بی‌اهمیت هستند. برای احساسات هواداران تیم‌های کوچک فقط مرحله گروهی هیجان‌انگیز است؛ همین."
او خواستار اصلاح در ترکیب تیم‌های اروپایی حاضر در این تورنمنت شد و افزود:" می‌شود مسائل را گام به گام به لحاظ کیفی بهبود بخشید. برای این منظور می‌بایست با جدیت بحث و گفتگو کرد که آیا به هر تیم اروپایی که در هر فدراسیون و لیگ کوچکی قهرمان شده فرصت حضور در لیگ قهرمانان بدهیم یا خیر. به نظر من این رویکرد شاید در تنیس معقول باشد اما در فوتبال ماجرا فرق می‌کند. این مسئله تا کنون هیچگاه به بحث گذاشته نشده بود."

برچسب‌ها: رومینیگه اصلاح ساختار چمپیونزلیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

170 Wild Dogs1395/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi