خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

علامت‌های سوال پرسپولیس در نقل و انتقالات

علامت‌های سوال پرسپولیس در نقل و انتقالات
در شرایطی که انتظار می رفت با توجه به حضور حسین هدایتی و البته جذابیت پیوستن به پرسپولیس پرونده این تیم در نقل و انتقالات به سرعت بسته شود اما با استخدام 4 بازیکن لیگ برتری کار قرمزها هنوز به سامان نیست.

* با وجود اعلام برانکو مبنی بر عقد قرارداد با دو بازیکن لیگ برتری نام این دو که در گمانه زنی ها مهرداد محمدی و مهدی ترابی بود هنوز از قوطی درنیامده است.

* محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس با وجود علاقه به بازگشت به باشگاه سابقش به احتمال زیاد تا ساعتی دیگر با تراکتورسازی قرارداد امضا می کند.

* هنوز مشخص نیست رضا خالقی فر که فصل گذشته کمکی به پرسپولیس نکرد همچنان در جمع بازیکنان باقی خواهد ماند یا نه.

* استخدام محسن ربیع خواه 29 ساله از لیگ دسته پایین تر تصمیم عجیبی بود. پرسپولیس با وجود حضور دو هافبک دفاعی تراز اول یک سهمیه با ارزش بزرگسال خود را پای ربیع خواه خواهد سوزاند.

* جابجایی سیدجلال حسینی و محسن بنگر با وجودی که برانکو تمایل داشت بنگر را حفظ کند، ممکن است آرامش پرسپولیس را دستخوش اتفاقاتی کند چراکه هواداران به کاپیتان متعصب فصل گذشته علاقمند هستند.

* تکلیف لوکا ماریچ مدافع کروات هنوز مشخص نیست و به روشنی اعلام نشده که آیا او در جمع پرسپولیسی ها باقی خواهد ماند یا نه.

* در صورت جدایی ماریچ پرسپولیس 3 بازیکن خارجی به جمع خود اضافه خواهد کرد اما قبل از این باید فهرست 18 نفره پرسپولیس را چک کرد. اینکه در صورت حفظ خالقی فر و حضور ربیع خواه تنها 3 جای خالی در لیست 18 نفره باقی خواهد ماند به این معنی است که 2 بازیکن سهمیه لیگ برتری باید زیر 23 سال باشند یا پرسپولیس امسال از خارجی های جوان استفاده کند.

*با از دست دادن محمد حسینی کنعانی زادگان تنها سید جلال حسینی را به عنوان مدافع در لیست کنونی اش دارد.

برچسب‌ها: فوتبال داخلی پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

282 444perspolis6661395/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi