خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

مهرداد محمدی با سپاهان به توافق رسید

مهرداد محمدی با سپاهان به توافق رسید
مهرداد محمدی که ستاره راه آهن یزدان در فصل گذشته بود با باشگاه سپاهان اصفهان به توافق نهایی رسید.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه راه آهن یزدان، جوان اول راه آهنی ها در فصل نقل و انتقالات از تیم های مختلفی پیشنهاد داشت اما در نهایت پس از مذاکره مسوولان باشگاه سپاهان با پیمان کیانیان مالک باشگاه راه آهن یزدان و موافقت خود مهرداد محمدی، این بازیکن با تیم اصفهانی به توافق رسید تا فصل آینده را زیر نظر عبدالله ویسی کار کند.

رضایت نامه مهرداد محمدی به صورت قطعی برای سپاهانی ها صادر شده است و به نظر می رسد خرید محمدی بیش از یک میلیارد تومان برای سپاهانی ها آب خورده است. مهرداد محمدی از سوی پرسپولیسی ها بسیار مورد توجه بود اما به نظر می رسد مبلغ بالای رضایت نامه مانع از قرمزپوش شدن این بازیکن شد.

این بازیکن مستعد و فوق العاده در لیگ شانزدهم می تواند بسیار به کار سپاهان و عبدالله ویسی بیاید و در خط حمله برای این تیم نمایش درخشانی داشته باشد.

محمدی در لیگ پانزدهم برای راه آهنی ها موفق به زدن 10 گل برای راه آهنی ها شد و با وجود سقوط این تیم نمایشش بسیار به چشم آمد. حال باید منتظر ماند و دید که این بازیکن جوان در زردهای اصفهانی چه عملکردی خواهد داشت.

برچسب‌ها: سپاهان مهرداد محمدی راه آهن نقل و انتقالات 1395

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

262 Mythical Star1395/03/25

26 خرداد (01:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi