خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

اورا: ادعای بنزما صحت ندارد

اورا: ادعای بنزما صحت ندارد
به گزارش "ورزش سه"، مدافع یوونتوس و تیم ملی فرانسه در دوران حضورش در تیم ملی کشورش، شاهد اتفاقات عجیبی بوده است. از سال 2010 و اتفاقاتی که با حضور ریموند دومنک روی نیمکت‌ آبی‌ها در جام جهانی رخ داد تا پرونده اخاذی بنزما از والبوئنا و متهم شدن دشان به نژادپرستی از سوی مهاجم رئال مادرید. اورا خود نیز درگیر یک پرونده نژادپرستی با لوئیس سوارز بود و حال عنوان کرد که ادعای بنزما بی پایه و اساس است.
او گفت:" فرانسه کشور من است و من عاشقش هستم. ما در کشوری هستیم که عاشق جنجال است. باید در یورو بازی کنیم و این حرف‌ها( نژادپرستی دشان) بی اساس است. باید به بازی ها فکر کنیم. هر چیزی که در این رابطه گفته شده من را عصبانی نمی‌کند زیرا این ها دروغ هستند و واقعیت ندارند. چیزی که اهمیت دارد، تمرینات حال حاضر هستند و اینکه چگونه برای بازی با اسکاتلند آماده شویم. من این جنجال ها را درک می‌کنم. باعث می‌شود که روزنامه ها بیشتر بفروشند.

برچسب‌ها: اورا بنزما دشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

175 آرسنال3331395/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi