خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,349

سیدجلال و امیری را سرمربی تایید کرد/ طاهری توصیه کرد

سیدجلال و امیری را سرمربی تایید کرد/ طاهری توصیه کرد
نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بعد از یک شروع رویایی با جذب بیرانوند چند روزی است دچار رخوت شده و با اینکه هر روز اخباری مبنی بر جواب مثبت فلان بازیکن مطرح به گوش می رسد اما فعلا خبری از توافق نهایی نیست.

جدا از اینکه بحث جذب بازیکن از سوی باشگاه و پررنگ تر بودن نقش مدیران باشگاه نسبت به برانکو همچنان داغ است بحث جذب نفرات جدید، مذاکره با بازیکنان فصل گذشته و جزییات این مباحث به شدت مورد توجه رسانه هاست و البته چیز خاصی از آن بیرون نمی آید.

باشگاه پرسپولیس تمام آن مسائل مربوط به جذب سیدجلال از طریق مدیران باشگاه را تکذیب می کند. در حالی که تقریبا تمام رسانه ها روی این موضوع تاکید داشتند که نظر برانکو نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و جذب سیدجلال از طریق باشگاه رخ داده است یکی از مدیران باشگاه می گوید: «نمی دانم به استناد چه مساله ای این مطالب را می نویسید. مشخصا اطلاعات تان ناقص است و اگر می خواهید تحلیلی درباره این مساله داشته باشید باید به منابع موثق استناد کنید.»

به این مقام مسوول می گوییم مطلب مورد اشاره را از خودمان ننوشته ایم و با استناد به اخباری که منبع مان در اختیارمان گذاشته نوشتیم که برانکو موافق جذب سیدجلال نبوده و باشگاه او را جذب کرده است. این فرد مسوول البته با اشاره به اینکه منبع مان مشکل دارد توضیح می دهد: «یک درصد شک نکنید که برانکو، سیدجلال را می خواسته. حالا ممکن است قبلا دلایلی برای خودش داشته اما باشگاه یعنی آقای طاهری توصیه ای به ایشان داشته اند و مشکلی وجود نداشته است.»

به این مقام مسوول می گوییم وقتی طاهری، سیدجلال را توصیه می کند پس آنچه رسانه ها می نویسند درست بوده است. از طرفی گاهی ممکن است مدیر باشگاه برای جذب گزینه ای به سرمربی توصیه کند اما اگر روی گزینه ای اصرار داشته باشد آن وقت مساله فرق می کند. وی می گوید: «حقیقت ماجرا این است که اصراری وجود نداشته. حتی سال گذشته درباره محسن مسلمان هم اصرار نکردند. آقای برانکو آن زمان بحث پلی میکر را مطرح کرده بود و در مورد مسلمان اینطور تصور می کرد که او مشکلات حاشیه ای دارد و احتمالا به همین خاطر در هفته های ابتدایی فصل گذشته کمتر به او میدان می داد.»

مساله دیگری که خیلی ها درباره اش نوشته اند این بوده که نام سیدجلال در لیست سوم برانکو بوده اما این مقام مسوول می گوید: «چه کسی چنین حرفی زده؟ مگر کسی لیست اول را دیده که درباره لیست سوم صحبت می شود؟»

موضوع دیگری که شبهه برانگیز بود و ما هم به آن اشاره کرده بودیم این بود که فردای نهایی شدن توافق با سیدجلال، طاهری با فراخواندن نیک سیرت به باشگاه با برانکو در مورد او صحبت کرده بود. همچنین پستی که حسین خبیری مسوول مجموعه ورزشی درفشی فر و عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه در اینستاگرامش منتشر و خبر خوبی را اعلام کرده بود این ذهنیت را قوی تر می کرد که توافق با سیدجلال نهایی شده و تازه فردای آن شب طاهری قصد داشته از برانکو اوکی نهایی را بگیرد.

این فرد مسوول درباره شبهات مسائل فوق توضیح می دهد: «بازیکنی که حسین خبیری مد نظرش بود سیدجلال نبود. البته او اشتباه کرد که آن پست را گذاشت. اما باید بگویم آقای نیک سیرت اصلا برای کار دیگری به باشگاه آمده بودند و خبر تماس آقای طاهری با برانکو از طریق ایشان درست نبود. آقای نیک سیرت برای رفتن شان به دماوند آمده بودند باشگاه. آقای طاهری و برانکو همیشه بدون واسطه با هم صحبت می کنند و در این مدت هم که مساله نقل و انتقالات مطرح بوده این مساله وجود داشته است. الان چهار ماه است این اتفاق رخ می دهد. آقای خوردبین هم قبلا به این موضوع اشاره کرده بودند که آقایان طاهری و برانکو با هم انگلیسی حرف می زنند.»

به هر حال ابهامات انتقال سیدجلال حسینی به پرسپولیس همچنان سر جای خود باقی است و شاید تا زمانی که برانکو به تهران برنگردد و خودش شفاف توضیح ندهد نتوان قضاوت صحیحی در این مورد داشت اما حتما هواداران پرسپولیس با مقایسه مطالب رسانه ها و توضیحات این فرد مسوول می توانند قضاوت هایی هر چند نسبی برای خودشان داشته باشند.

با لیست برانکو بازیکن می گیرند
حسین عبدی هم مثل سایر اعضای هیات مدیره، جذب خودسرانه بازیکنان از طریق باشگاه را تکذیب کرده و می گوید: «اصلا این مساله صحت ندارد. مطمئنا مسوولان اجرایی باشگاه با توجه به لیستی که آقای برانکو در اختیارشان قرار داده در حال جذب بازیکن هستند و باشگاه هم کار خودش را انجام می دهد. هفته آینده که برانکو به ایران برگشت درباره این مسائل هم صحبت خواهد شد.»

برچسب‌ها: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ طاهری وحید امیری سید جلال حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

383 بارسلونا 66661395/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi