خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

راز تماس استقلال با سید جلال

راز تماس استقلال با سید جلال
سید جلال حسینی یک پرسپولیسی است اما پرسپولیس همچنان او را نمی خواهد.

به گزارش وبسایت نود ، درحالی که استقلال هنوز سرمربی دارد و این سرمربی پرویز مظلومی است، گروهی خودسر در استقلال به دنبال بستن تیم فصل بعد هستند. اینکه این گروه را چه کسانی تشکیل می دهند، خیلی سخت نیست درباره اش به جمع بندی رسید اما آنها از میان لیست مورد نظر احتمالی اسکوچیچ و منصوریان ، یعنی بازیکنانی که با این دو مربی احتمالا راحت هستند ، تماس می گیرند و پیشنهاد می دهند. جلال حسینی ، سال قبل هم از استقلال پیشنهاد داشت اما به احترام پرسپولیس به این تیم نرفت تا سالی موفق اما پر مشقت را در نفت تهران سپری کند. حالا و درحالی که نام علیرضا منصوریان برای استقلال مطرح است ، گروهی از این باشگاه با او تماس گرفته اند ، درحالی که تیم درگیر جام حذفی است و باید تمام تمرکز باشگاه روی قهرمانی باشد تا اینگونه استقلال فصل را بی جام به پایان نرساند. با این وجود مذاکرات آبی ها با گزینه های مختلف ادامه دارد.

برچسب‌ها: استقلال سید جلال حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

176 اتم41395/02/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi