خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

گواردیولا: لام یک اسطوره به تمام معناست

گواردیولا: لام یک اسطوره به تمام معناست
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن اذعان کرد مسحور حرکت کاپیتان تیمش شده است.

شب گذشته پس از برد بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان مقابل بروسیا دورتموند فیلیپ لام در حرکتی غافلگیرکننده جام قهرمانی را به دست پپ گواردیولا داد تا این مربی که آخرین حضورش به عنوان سرمربی باواریایی‌ها را تجربه می‌کرد نخستین کسی باشد که جام را بالا می‌برد.

کاپیتان درمورد این حرکتش گفت:" پیش خودم فکر کردم می‌تواند حرکت به جایی باشد. پپ برای تیم ما خیلی کارها کرد و شایسته این قهرمانی بود."

گواردیولا هم با تحسین از این حرکت، گفت:" به خاطر این لحظه از فیلیپ متشکرم. او مناسب‌ترین کاپیتان برای بایرن مونیخ است، و البته این جایگاه هنوز هم حق مطلب را برای او ادا نمی‌کند.

بلکه او یک اسطوره به تمام معناست. باشگاه بایرن اسطوره‌هایی مثل فرانتس بکن‌بائر، گرد مولر، اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه داشته و لام هم در این سطح است. او از روز اولی که من به مونیخ آمدم خیلی کمکم کرد، هم داخل زمین و هم بیرون زمین. او اولین مدافع راست جهان است که از پست خودش بر بازی مسلط می‌شود. او همیشه خوب است و من هیچگاه بازی بدی از او ندیدم."
گفتنی است لام که اعلام کرده سال 2018 از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، شب گذشته پنجاه و چهارمین بازی خود در جام حذفی را انجام داد که به این ترتیب در این زمینه رکورددار شد.

برچسب‌ها: پپ گواردیولا (سرمربی) فلیپ لام بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 4

174 پل خشتی1395/03/03

پل خشتی: به نظرمن کارلتو بایرن رو از نو می سازه

3 خرداد (22:23)


S@r_l@shkar: ایشالله بعد پپ هم همینطور باشه

3 خرداد (18:52)


پل خشتی: ماشاالله قهرمان :)

3 خرداد (16:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi