خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,843

مظلومی: سه بازی داریم و دو جام در دستان ماست

مظلومی: سه بازی داریم و دو جام در دستان ماست
مظلومی: سه بازی داریم و دو جام در دستان ماست
سرمربی استقلال می گوید تیمش در شرایط بی سابقه ای قرار دارد و در هر دو جام شانس قهرمانی بالایی دارد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. آخرین وضعیت تیم؟ پیش از هرچیز لازم می دانم به اقای تاج بابت انتخابشان تبریک بگویم و از زحمات آقای کفاشیان تشکر کنم. ما دو بازی خوب را پشت سر گذاشته ایم و سه فینال دیگر را هم پیش رو داریم. از حساسیت بازی فردا هر چه بگویم کم گفته ام چون تراکتور تیم خوب و شناخته شده ای است. امیدوارم با تمریناتی که انجام داده ایم بچه ها از موقعیت ها استفاده کنند و البته با بستن نقاط قوت تراکتور 3 امتیاز این بازی را بگیرند. پشت ما به هواداران گرم است و امیدوارم فردا بیایند و ورزشگاه را پر کنند. وضعیت جایگاه ها و هواداران دو تیم؟ ما به هواداران تبریزی ارادت داریم. ما میزبان هستیم و طبق قانون باید 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را به حریف می‌دادیم اما حالا 15 درصد داده‌ایم. به هر صورت قانون باید اجرا شود. حضور هواداران هر دو تیم کاری می‌کند که بازی تماشاگرپسند شود. موفقیت برابر قلعه نویی؟ این‌ها همه اتفاقی بوده است. این بازی هم شرایط خاص خود را دارد و هم برای ما هم برای تراکتورسازی حساس است و تلاش می‌کنیم که بازی را ببریم. غایبان؟ کریمی و مگویان محروم و عادل شیحی و رمضانی مصدوم هستند. بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند. حضور مجیدی در استادیوم؟ قدمش روی چشم، فرهاد استقلالی است و برای حمایت تیمش می‌آید و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم. شانس قهرمانی؟ ما تلاش کردیم استرس را از تیم دور کنیم. سه تا بازی داریم و دو جام در دست‌مان است. فکر می‌کنم این شرایط بی‌سابقه بوده است. این دو جام دست بازیکنان ماست. به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم. داوری؟ ان‌شاءالله که داوری‌ها خوب باشد و حق را به حقدار بدهند. گاهی وقت‌ها اشتباه می‌کنند. اشتباه از من هم سر می‌زند. من مربی هستم و بعد از سال‌ها تجربه اشتباه می‌کنم. داوران هم اشتباه می‌کنند هواداران اجازه بدهند استرس به داوران وارد نشود تا بتوانند بهتر قضاوت کنند.

برچسب‌ها: استقلال لیگ برتر جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 5

352 استقلال ایر ان1395/02/18

اسفیدواجانی: باریک الله استقال !

19 ارديبهشت (18:17)


King Of The Sea: الحق که یه تا دوستاره/امروز تراکتورو ببرین بچه ها

19 ارديبهشت (13:29)


استقلال ایر ان: هر وقت جدول برعکس بشه پرسپولیس جام پلاستیکیشو مبره/ پرسپولیس بره دنبال سهمیه بگرده

19 ارديبهشت (11:56)


مت هاردیها: یعنی الان دستای مظلومی رو ببینی دوتا جامه.خ خ خ خ خ خ

19 ارديبهشت (11:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi