خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,340

آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با گسترش فولاد

آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با گسترش فولاد
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط حساس جدول لیگ برتر گفت: "نباید از امتیازات باقی مانده به راحتی بگذریم."

مصطفی قنبرپور در گفتگو با شبکه خبر در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: "خوشبختانه شرایط خوبی داریم. این روزها با توجه به تعطیلاتی که داشتیم به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختیم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم تا به مصاف گسترش فولاد برویم."

وی افزود: "هنوز وضعیت محسن بنگر معلوم نیست که بتواند ما را در این بازی همراهی کند یا خیر و بابک حاتمی هم محروم است اما سایر بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند."

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ضعف خط دفاعی قرمزپوشان و این که غیبت محسن بنگر می تواند بر کیفیت عملکرد پرسپولیس تاثیر بگذارد، اظهار کرد: "به هر حال ما یک تیم هستیم و در بازی برابر نفت هم دو گل به خاطر این که تیم در شرایط حمله بود، خوردیم. محسن بنگر بازیکن خوبی است که می تواند به ما خیلی کمک کند اما سایر بازیکنان برای این بازی آمده اند."

قنبرپور در مورد حضور علی کریمی در تمرین تیم پرسپولیس تصریح کرد: "علی کریمی بازیکن بزرگ و یکی از مفاخر فوتبال ایران است که در تمرین ما حاضر شد و به بازیکنان انگیزه داد. من از ایشان تشکر می کنم اما امیدوارم حضور کریمی انگیزه خوبی به ما بدهد."

وی در پایان با اشاره به شرایط حساس جدول در رابطه با دو رقیب جدی سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی خاطرنشان کرد: "در حال حاضر در شرایط حساسی قرار داریم. ما باید آرامشمان را حفظ کنیم و نباید از امتیازات باقی مانده به راحتی بگذریم. امیدوارم که بتوانیم با عملکردی خوب و قابل قبول دو بازی آتی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم زیرا این هواداران در طول فصل ما را تنها نگذاشتند و در مسابقات زیادی ورزشگاه را پر کردند. باز هم تلاش می کنیم با کسب عنوان قهرمانی دل آنها را شاد کنیم."

برچسب‌ها: فوتبال پرسپولیس محسن بنگر غلی کریمی مصطفی قنبرپور گسترش فولاد Persepolis F.C

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

266 Nancy1395/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi