خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,289

نظر باواریاییها پس از تساوی برابر بروسیا مونشن گلادباخ

نظر باواریاییها پس از تساوی برابر بروسیا مونشن گلادباخ
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته سی و دوم بوندسلیگا برابر تیم فوتبال بروسیا مونشن گلادباخ متوقف شد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

پپ گواردیولا:

بروسیا مونشن‌گلادباخ تیم بسیار خوبی است که فوتبال خیلی خوبی هم ارائه می‌کند، به همین دلیل من به مربیان آنها تبریک می‌گویم. مسلما ما می‌خواستیم امروز برنده شویم، برای هوادارانمان و برای مردم مونیخ. حالا فقط یک امتیاز دیگر احتیاج داریم، یک نتیجه مساوی یا یک برد می‌تواند قهرمانی‌مان را تضمین کند. اما الان زمانی است که باید روی اتلتیکو مادرید هم تمرکز کنیم. سه‌شنبه مسلما بازی متفاوتی خواهد شد و ما باید بهتر بازی کنیم.

توماس مولر:

درد دارد وقتی 1 بر 0 جلو افتاده بودی آخر بازی ورق برگردد. ناامیدکننده است، مخصوصا وقتی که با یک پیروزی می‌توانی قهرمان شوی. البته در شرایط حساس کنونی مهم است که ترکیب تیم تغییر یابد، زیرا ما باید سه‌شنبه یک آتش‌بازی حسابی کنیم. بی‌صبرانه منتظرم از این مرحله با موفقیت رد شویم. رضایت کامل نداریم؛ قطعا طی هفته‌های گذشته فشار زیادی را تحمل کرده‌ایم و این چیزی نیست که بتوان مخفی کرد. اگرچه ما به عنوان تیم کنار هم ایستاده‌ایم و هوای هم را داریم اما دیگر شرایط طوری نیست که به آسانی قابل کنترل باشد. دیگر نمی‌توانیم زیاد گل بزنیم. داریم دنبال افزونه‌ای می‌گردیم که باز هم کارمان را گشایش دهد. قطعا روز سه‌شنبه وظیفه دشواری داریم اما ما بایرن هستیم! ما در استانه یک بازی خانگی هستیم که در این زمینه آمارها کاملا امیدوارکننده به نظر می‌رسند. به نظر من علت تقسیم امتیاز در بازی امروز مربوط به تغییرات ترکیب نبود. مسلما من خودم ارتباط خاصی با باشگاه دارم؛ آدمی نیستم که در بازی‌های بزرگ خودم را قایم کنم؛ ترسو نیستم. اما لازم است که به گفتگو ادامه دهیم. برای بازی سه‌شنبه می‌بایستی به عنوان یک تیم و یک باشگاه بازی را ببریم. آنجا دیگر بحث افراد در میان نیست.



جروم بواتنگ:

واضح است که از کسب این نتیجه ناراحت هستیم. تساوی در این بازی ناامید کننده است. ما ابتدای بازی مقابل حریفی قدرتمند به خوبی ظاهر شدیم و خیلی زود از حریف پیشی گرفتیم. می خواستیم با پیروزی در این مسابقه عنوان قهرمانی را بدست آوریم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حالا تمرکزمان روی بازی سه شنبه است. می خواهیم هرآنچه که در توانمان است مقابل اتلتیکو در زمین مسابقه انجام دهیم تا به فینال برسیم، و پس از آن در شنبه هفته آینده قهرمان بوندس لیگا شویم.

آندره شوبرت (سرمربی بروسیا مونشن گلادباخ):

اینکه ما هنوز در کورس رقابت برای کسب سهمیه صعود به چمپیونزلیگ هستیم، دستاورد بزرگی است. من فکر می‌کنم توانستیم کل نود دقیقه بازی پایاپایی را ارائه کنیم، برای همین شایسته این یک امتیاز بودیم. برای هفته آتی از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای بایرنی‌ها می‌کنم تا به اهدافشان دست یابند و سربلند شوند.

برچسب‌ها: بوندسلیگا بایرن مونیخ مونشن گلادباخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

234 پل خشتی1395/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi