خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

صعود ماشین سازی و قهرمانی پیکان

صعود ماشین سازی و قهرمانی پیکان
ماشین سازی تبریز با پیروزی خانگی برابر مس رفسنجان هم برای نخستین بار جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و هم تیم های تبریزی در لیگ برتر را سه تیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز با پیروزی خانگی برابر مس رفسنجان هم برای نخستین بار جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و هم تیم های تبریزی در لیگ برتر را سه تیم کرد.

پیکان تهران در حالیکه هفته قبل لیگ برتری شده بود و دیدارش با مس کرمان تشریفاتی بود اما با اینحال با ارایه بازی قدرتمندانه موفق به شکست مس در کرمان شد و به لطف این برد قهرمانی لیگ آزادگان را هم به نام خود ثبت کرد. مس کرمان که تا قبل از این دیدار نیمچه امیدی به صعود داشت با این شکست امیدش برای رنگ باخت و فصل بعد هم باید در دسته اول بازی کند.
فجر سپاسی شیراز که تا آخرین دقیقه مسابقه برابر میهمان اراکی خود بدون گل مساوی بود در ثانیه های پایانی مسایقه قفل دروازه آلومینیوم را گشود تا بردی ارزشمند کسب کرده و با توجه به توقف نفت آبادان در دیدار با داماش بالاتر از این تیم در رده سوم جای گرفت.

نفت آبادان که انتظار می رفت با شکست دادن تیم قعر جدولی داماش موقعیت خود در رده سوم را حفظ کند در رشت برابر داماش به تساوی بدون گل دست یافت تا 2 امتیاز حیاتی و رده سوم جدول از کفش بپرد. البته نفتی ها در دقیقه 13 مسابقه بهترین فرصت گلزنی به داماش را از روی نقطه پنالتی توسط حسین بغلانی از دست دادند تا حسرت آبادانی ها برای برد چند برابر شود. حالا نفت برای صعود به لیگ برتر فقط یک راه دارد و آنهم شکست دادن فجر سپاسی در آبادان که دور از ذهن هم نیست.

تساوی 3-3 تیم های خونه به خونه نه تنها خونه به خونه را از راهیابی به لیگ برتر بازداشت بلکه باعث شد تا تیم شهرداری که هم برای بقاء در دسته اول چشم به بازی پایانی بدوزد.
تیم پاس همدان که تلاش زیادی برای فرار از سقوط دارد در اصفهان دست به کار بزرگی زده و پیروزی ارزشمندی برابر گیتی پسند به دست آورد. دیدار گیتی پسند و پاس که برای هر دو تیم تعیین کننده بود با یک گل به سود پاس تمام شد تا قهرمان اسبق آسیا بیش از پیش به بقاء امیدوار شود.

فولاد یزد هم در بوشهر بزرگی کرد. این تیم میزبانش را با یک گل شکست داد تا همانند تیم پاس چشم به بازی پایانی دارد تا با کسب امتیاز لازم در لیگ دسته اول ماندگار شود.
تساوی پارسه و گل گهر در تهران سیرجانی ها را از خطر سقوط نجات داد اما در مقابل پارسه با این تساوی کارش برای بقاء به روز پایانی کشیده شد.
آلومینیوم هرمزگان که هفته بعد میزبان پارسه است در قائمشهر تیم نساجی این شهر را 1-3 شکست داد.

برچسب‌ها: لیگ برتر لیگ دسته یک پیکان ماشین سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 1

271 دیوانه وارها1395/02/22

Tractor: ایول یاشاسین تراکتور و گسترش و حالا هم ماشین سازی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

22 ارديبهشت (20:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi