خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,339

توافق طارمی با پرسپولیس در گرو جزییات

توافق طارمی با پرسپولیس در گرو جزییات
وبسایت رسمی برنامه نود - وکیل مهدی طارمی می‌گوید با سرپرست باشگاه پر‌سپولیس برای تمدید قرارداد مهدی طارمی توافقات اولیه را انجام داده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، عبدالصمد ابراهیمی درباره حضورش در باشگاه پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: امروز (یکشنبه) به باشگاه پر‌سپولیس رفتم تا درباره مالیات حسین ماهینی با مسئولان باشگاه صحبت کنم و این مشکل را حل کنم. حضور امروز من در باشگاه ارتباطی به تمدید قرارداد طارمی نداشت.

وی درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد مهدی طارمی هم گفت: طبق قانون اگر قرار باشد قرارداد مهدی طارمی را تمدید کنیم این موضوع باید در فصل نقل و انتقالات انجام شود. من با سرپرست باشگاه در این زمینه صحبت کرده‌ام و بهتوافقات کلی رسیده‌ایم، اما جزئیات قرارداد باقی‌ مانده است که باید بر سر آن نیز مذاکره کنیم تا به توافق برسیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس مهدی طارمی تمدید قرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

149 رئال اب1395/02/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi