خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

کونته بدنبال جانشین مارکیزیو در آتزوری

کونته بدنبال جانشین مارکیزیو در آتزوری
اختصاصی | پارگی رباط صلیبی هافبک یوونتوس او را 6 ماه از میادین دور نگه خواهد داشت. غیبت این بازیکن در یورو 2016 حتمی است و کونته باید برای جانشینی او فکری بکند.
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، آنتونیو کونته باید تا تاریخ 18 می، 28 بازیکن را به اردوی تیم ملی ایتالیا فرا بخواند و از بین این تعداد، 23 بازیکن را با خود به یورو 2016 ببرد.
یکی از چالش هایی که سرمربی آتزوری با آن دست و پنجه نرم می کند، بحث جانشینی مارکیزیو است، بازیکنی که دیروز در جریان دیدار یووه بابر پالرمو رباط صلیبی پاره کرد.
یکی از کسانی که می تواند جای مهره کلیدی ایتالیا را پر کند مارکو وراتی است، بازیکنی که خودش با مشکل مصدومیت روبروست اما به نظر می رسد در هفته های آتی توان بازی کردن را پیدا کند.
ریکاردو مونتولیوو هم با اینکه در اکثر مقاطع این فصل نشانی از هافبک بازی ساز سالهای قبل نداشته، اما در هفته های اخیر نمایش های خوبی از خود نشان داده است.
تیاگو موتا نیز می تواند گزینه مناسبی باشد، چون دو گزینه قبلی تنها در زمینه بازی سازی تبحر دارند و موتا خاصیت های تخریبی بیشتری دارد.
مارکو پارولو که در لاتزیو توپ می زند، سبکی شبیه مارکیزیو دارد. یعنی هم در پخش کردن توپ و هم در تخریب بازی حریف می تواند مثمر ثمر باشد، تنها مشکل او این است که تجربه گزینه های قبلی را ندارد.
مصدومیت مارکیزیو در مقطع بدی اتفاق افتاد و شاید همین عاملی شود تا کونته به سمت گزینه های عجیب تر برود! دنیله ده روسی و آندره آ پیرلو بازیکنانی هستند که در ماه های اخیر به تیم ملی دعوت نمی شدند و کونته هم روی خوشی به آنها نشان نمی داد. اما شاید اتفاق بازی دیروز، این دو بازیکن کهنه کار را به ترکیب آتزوری بیاورد.
آندره آ برتولاچی و جورجینیو هم دیگر گزینه های بازی در میانه میدان ایتالیا هستند که البته تجربه بازی ملی زیادی ندارند. ضمن اینکه ماتیا پرین هم به یورو 2016 نمی رسد و سرمربی ایتالیا باید برای جانشینی بوفون و سیریگو هم فکری بکند، البته این مشکل به اندازه آسیب دیدگی مارکیزیو مهم نیست.

برچسب‌ها: یوونتوس ایتالیا کونته آتزوری مارکیزیو مصدومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

241 مستر 4111395/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi