خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,222

رئال مادرید ۳-۰ وولفسبورگ / بازگشت رویایی کهکشانی ها به جام

رئال مادرید ۳-۰ وولفسبورگ / بازگشت رویایی کهکشانی ها به جام
وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید با هت تریک فوق ستاره پرتغالی خودش موفق به شکست حریف آلمانی شد تا با تکمیل یک بازگشت رویایی برای ششمین فصل متوالی راهی نیمه نهایی شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های رئال مادرید و وولفسبورگ در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۱۵ در برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند.

رئال که در بازی رفت با دو گل مغلوب حریف خودش شده بود با حمایت هوادارانش بازی را هجومی را آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ توسط رونالدو به گل نخست رسید. تنها دو دقیقه بعد تیم میزبان روی کرنر ارسالی کروس و ضربه سر رونالدو بار دیگر به گل رسید تا برنابئو منفجر شود و رئال در همان ابتدای کار نتیجه بازی رفت را جبران کند.

بازی در ادامه آرام تر شد و وولفسبورگ توانست خودش را در زمین پیدا کند اما مصدومیت دراکسلر و تعویض این بازیکن کار را برای آن ها سخت تر کرد. این تیم در دقیقه ۳۸ می توانست برنابئو را ساکت کند اما هنریکه یک موقعیت مناسب را از دست داد. نیمه نخست در نهایت با برتری رئال که پس از گل دوم عطش خودش برای گلزنی را از دست داده بود به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری نسبی رئال آغاز شد اما وولفسبورگ روی ضد حملات خطرناک ظاهر می شد. رئال در دقیقه ۶۷ تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما ضربه سر راموس به تیر دروازه برخورد کرد و توسط بنالیو از روی خط دروازه جمع شد. تنها سه دقیقه بعد این بار تیم مهمان صاحب یک موقعیت مناسب شد اما ناواس ضربه سر دانته را به خوبی مهار کرد.

رئال در دقیقه ۷۷ صاحب یک ضربه آزاد شد که کریستیانو رونالدو آن را به زیبایی تبدیل به گل سوم خودش و تیمش کرد تا رئال با این نتیجه راهی نیمه نهایی شود. مطابق انتظار تیم مهمان پس از این گل جلو کشید اما این تیم از خلق موقعیت مناسب باز ماند.

تلاش های وولفسبورگ در ادامه به نتیجه نرسید تا تیم زیدان با درخشش رونالدو یک بازگشت رویایی را رقم بزند و برای ششمین فصل پیاپی راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

برچسب‌ها: رئال مادرید رئال مادرید - اسپانیا وولفسبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

353 منتخب جهان41395/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi