خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,784

آخرین بار که پرسپولیس قهرمان شد نان بربری 5 تومان بود

آخرین بار که پرسپولیس قهرمان شد نان بربری 5 تومان بود
به گزارش آسمونی به نقل از شهر خبر ؛غلامرضا سعادتی در گفت و گو با کاپ، درباره برنامه های باشگاه استقلال برای دربی 82 اظهار داشت: برنامه هایی برای دربی داریم تا بطور مثال از روزبه چشمی یاد کنیم و یا اینکه یادی کنیم از زنده یاد رضا احدی ولی با توجه به اینکه هنوز برنامه ای قطعی نشده نمی توان درباره اش به طور قطع صحبت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ما ر این بازی مهمان هستیم شرایط تا اندازه ای تفاوت دارد ولی خبر داریم که قرار است با هماهنگی که بین کانون هواداران پرسپولیس و استقلال صورت گرفته علاوه بر هادی نوروزی برای زنده یاد همایون بهزادی هم در این دیدار برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال ادامه داد: من روز گذشته به نمایندگی از باشگاه در یکی دیگر از جلسات هماهنگی استان تهران برای دربی شرکت کرده بودم و همه هماهنگی ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این دیدار صورت گرفته شد و ما و اعضای کانون هواداری باشگاه استقلال هم تمام تلاش مان را بکار خواهیم بست تا این بازی به نحو احسن برگزار شود.

سعادتی همچنین درباره اینکه نتیجه دربی چه می شود گفت: آخرین باری که پرسپولیس قهرمان شد قیمت نان بربری 5 تومان بود و از آن زمان تا امروز دیگر یادمان نمی آید این تیم کاری در فوتبال کرده باشد. ما طرفدار استقلال هستیم و به تیم مان هم ایمان داریم که این بازیکنان مردانی برای روزهای بزرگ هستند و جمعه حتما بازی را با برد به پایان خواهند رساند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران قهرمانی استقلال تهران مظلومی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 6

730 .تهران اف سی1395/01/24

امپراطوری کرمان: ن باریک الله

25 فروردين (13:56)


مینه سوتا: خداییش عکسش خیلی خوب بود

25 فروردين (13:54)


همدون: نه بابا

25 فروردين (12:45)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi