خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

ادعای اسکای اسپورت در مورد شرط ابراهیموویچ برای حضور در منچس

ادعای اسکای اسپورت در مورد شرط ابراهیموویچ برای حضور در منچس
سایت اسکای اسپورت اعلام کرده است زلاتان ابراهیموویچ در صورتی که فن خال از یونایتد کنار گذاشته شود به این تیم ملحق خواهد شد.
طرفداری- بعد از نتایج ضعیف لوئیس فن خال با تیم منچستریونایتد، حال زلاتان ابراهیموویچ مدعی شده است اگر فن خال از یونایتد کنار گذاشته شود به این تیم ملحق خواهد شد.

به گزارش Sky Sport، قرارداد زلاتان ابراهیموویچ مهاجم پاریسن ژرمن در پایان این فصل به پایان خواهد رسید و از حالا تیم های اروپایی و چینی به دنبال جذب این مهاجم هستند، ولی وی در یک کنفرانس خبری در ماه مارس از علاقه مندی خود به لیگ برتر انگلیس صحبت کرده بود و در عین حال منبع sky sports اعلام کرده است در صورت برکناری فن خال از سمت سرمربی گری یونایتد، ابراهیموویچ به این تیم می پیوندد.

ابراهیموویچ در سال 2011 و در کتاب "من زلاتان هستم" اشاره ای به رابطه تیره و تارش با فن خال داشت. سبک بازی منچستریونایتد در این فصل تحت هدایت لوئیس فن خال مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته است. یونایتدها در لیگ برتر این فصل تنها 39 گل به ثمر رسانده اند تنها 3 گل بیشتر از ساندرلندی که در رتبه 18 ام قرار دارد.

ابراهیموویچ علاقه مند است به اولدترافورد برود، وی می تواند تا 2 سال دیگر در بالاترین سطح به بازی کردن ادامه دهد، اما همه چیز به تغییرات در کادر فنی منچستریونایتد نیز بستگی دارد. وست هم نیز یکی دیگر از تیم های انگلیسی است که خواهان جذب ابراهیموویچ است. مالک باشگاه وست هم دیوید سالیوان گفت: " ابراهیموویچ را دوست داریم او بازیکن فوق العاده ای است و ما حاضریم برای جذب او با هر تیمی رقابت کنیم."

ضمن اینکه تیم هایی در سوپر لیگ چین نیز مشتاق عقد قرارداد با ابراهیموویچ هستند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد ابراهیموویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

247 ممدجرنگ1395/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi