خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

دعوت چلسی از نمایندگان یوونتوس جهت بررسی انتقال پوگبا

دعوت چلسی از نمایندگان یوونتوس جهت بررسی انتقال پوگبا
به گزارش ورزش 11، باشگاه چلسی پس از منصوب کردن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی فصل آینده خود، تصمیم دارد تا بازیکنان موردعلاقه این سرمربی ایتالیایی را به خدمت بگیرد که پل پوگبا فرانسوی یکی از بازیکنان مدنظر باشد که به همین دلیل، باشگاه چلسی از نمایندگان نقل و انتقالاتی باشگاه یوونتوس جهت مذاکره برای این انتقال دعوت بعمل آورده است که قاعدتا جهت مذاکره بر سر انتقال خوان کوادرادو و احتمالا اسکار برزیلی نیز خواهد بود.
همچنین نشریه سان هم مدعی شده است که، رومان ابراموویچ مبلغ سرسام آور 97 میلیون پوندی را برای جذب پوبا پرداخت خواهد کرد تا این هافبک تدافعی موردنظر کونته را به استمفوردبریج بیاورد اما برای این کار رقیبانی چون رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی را درپیش خواهد داشت.
طبق گزارش منتشر شده، احتمال می رود که در طی این مذاکره، چند بازیکن موردنظر باشگاه چلسی باشند که از بونوچی نیز به عنوان یکی دیگر از اهداف چلسی نام برده شده است و باتوجه علاقه یوونتوسی ها به جذب کوادرادو و اسکار، احتمال می رود که این دو باشگاه، معاملات قابل توجهی را در تابستان انجام دهند و کوادرادو و اسکار می توانند به عنوان بخشی از انتقال بونوچی و پوگبا استفاده شوند.

برچسب‌ها: پوگبا چلسی یوونتوس کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

295 مستر 4111395/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi