خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,955

حمایت بازیکن سابق سه شیرها از مهاجم شیاطین سرخ

حمایت بازیکن سابق سه شیرها از مهاجم شیاطین سرخ
هافبک لس آنجلس گلکسی و ملی پوش سابق انگلیس معتقد است اینکه مردم می گویند دوران رونی به پایان رسیده کاملا غلط است.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام؛ استیون جرارد به انتقادات اخیر بر علیه وین رونی مهاجم منچستریونایتد واکنش نشان داد. رونی که به علت مصدومیت حدود یک ماه از میادین دور است، با مشکل زانوی خود دست و پنجه نرم می کند. با این حال هری کین و جیمی واردی جای خالی او را به خوبی در ترکیب تیم ملی انگلیس پر کرده اند. دنیل استوریج و دنی ولبک نیز در بازی های اخیر انگلیس مقابل آلمان و هلند در ترکیب حضور داشتند. حال سوال پیش آمده برای روی هاجسون این است که آیا رونی می تواند در سن 30 سالگی همچنان یکی از خطرناک ترین مهاجمان دنیا باشد یا خیر؟

جرارد می داند که رونی از روزهای خوب خود فاصله گرفته است، اما معتقد است که جایگاه او در تیم ملی نباید زیر سوال برود. اسطوره لیورپول در این باره به دیلی تلگراف می گوید: کسانی که می گویند وین در منچستریونایتد از فرم خود فاصله گرفته را درک می کنم، خود او اولین کسی بود که چنین چیزی را تایید کرد، اما به نظر من وین همچنان یک مهاجم در کلاس جهانی است و می تواند برگ برنده انگلیس در فرانسه باشد. ما به او در آنجا نیاز داریم. من همچنین فکر می کنم که باید بیشتر به او احترام گذاشته شود. در طی 10 سال گذشته، رونی به برترین گلزن ما تبدیل شده و همین چند وقت پیش بود که همه می گفتند رونی بعدی از کجا خواهد آمد؟ رونی اصلی هنوز اینجاست و چیزهای زیادی برای ارائه دارد. آن طور که من او را می شناسم، می دانم که برای اثبات لیاقتش در تیم ملی هر کاری خواهد کرد.

برچسب‌ها: استیون جرارد وین رونی حمایت کردن مهاجم سه شیرها تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

423 βiohazard1395/01/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi