خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

آغاز یارگیری پنهان مدعیان لیگ برتر

آغاز یارگیری پنهان مدعیان لیگ برتر
آغاز یارگیری پنهان مدعیان لیگ برتر

اگر چه هفت هفته تا پایان فصل جاری باقی مانده است اما برخی از تیم ها باب مذاکره با بازیکنان مد نظر خود برای فصل آتی باز کرده اند. این در فوتبال حرفه ای هم مرسوم است، هر چند این مذاکرات اگر در این مقطع منجر به عقد قرارداد داخلی شود سر و صدای زیادی را به پا خواهد کرد.
آغاز یارگیری پنهان مدعیان لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، توافقات پنهانی باشگاه ها با برخی از بازیکنان مدنظر همان طور که اشاره شد در فوتبال حرفه ای هم طبیعی است. البته این مذاکره بیشتر شامل بازیکنانی می شود که قراردادشان رو به پایان است یا بازیکنانی که در تیم های دسته اولی توپ می زنند. طبیعتا بازیکنی که قرارداد دارد برای جدایی باید رضایت باشگاه خود را جلب کند و باشگاه خواهان باید با تیمی که او در حال حاضر در آن بازی می کند، وارد مذاکره شود.

چند روز پیش یکی از مربیان تیم های لیگ برتری به مدیر برنامه های دو بازیکن دسته اولی زنگ می زند و اذعان می کند بازی های این دو بازیکن را دیده و آنها را می خواهد.

جالب اینکه تیم لیگ برتری مدعی نیست و در میانه های جدول قرار دارد اما مربی تیم در تلاش است با جذب بازیکنان مورد دلخواه اهداف آتی را نهایی کند.

دور از ذهن است در فصل آتی شاهد تغییر و تحول در کادر فنی تیم های مدعی قهرمانی باشیم. استقلال تهران یک فصل دیگر با پرویز مظلومی قرارداد دارد. طبیعی است استقلال خوزستان قرارداد عبدا... ویسی را تمدید کند. پرسپولیس همان طور که پیش تر عنوان شد برای تمدید قرارداد برانکو با این مربی به توافق رسیده است. سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن دغدغه ای نسبت به تمدید قرارداد یحیی گل محمدی ندارد چون رابطه اش با این مربی خوب است. آنها از نساجی هم با هم بوده اند و از یحیی خواسته با ماندن در ذوب آهن با این تیم در آسیا روی سکو برود. تراکتور هم یک فصل دیگر با امیر قلعه نویی قرارداد دارد.

پرویز مظلومی که نسبت به یارگیری تیم در تعطیلات زمستانی معترض بود این بار خیالش راحت است چرا که در ابتدای فصل می تواند روی بازیکنان آزاد دست بگذارد و به راحتی آنها را بخدمت بگیرد.

گفته می شود برانکو هم لیست بازیکنان مورد دلخواه خود را در اختیار طاهری قرار داده و به نظر می رسد در روزهای آتی و از مسیر قانونی باب مذاکره با بازیکنان مورد دلخواه سرمربی کروات باز خواهد شد. جالب اینکه برانکو – مهدی طارمی را هم به ماندن در تیم متقاعد کرده است و از او خواسته یکی دو فصل دیگر برای پرسپولیس توپ بزند و بعد از اینکه پخته شد راهی فوتبال اروپا شود.

استقلال خوزستان مثل همیشه می خواهد چند بازیکن خوب دسته اولی را به ترکیب اضافه کند. البته در این بین ادامه حامی مالی باشگاه به تیمداری و هم چنین تمدید قرارداد عبدا... مهم است. در هر صورت سیاست باشگاه ادامه خواهد یافت. عبدا... ویسی و کادر فنی اش به خوبی بازی های دسته اول را زیر نظر دارند چون سیاست باشگاه هاشان تیم خوب و ارزان بستن است. در ترکیب ذوب آهن خیلی جابجایی نخواهیم داشت چون یحیی با مطالعه و وسواس خاصی بازیکن جذب می کند و مثل همیشه تراکتورسازی برای جذب بازیکن دغدغه ای نخواهد داشت چون تعداد بازیکنانی که در پایان هر فصل سرباز می شوند زیاد است و تیم های نظامی کم.

اگر چه ثبات در کادر مدیریتی و فنی باشگاه ها خیلی قابل لمس نیست و همین مسئله آینده نگری را هم تحت الشعاع قرار داده اما آغاز یارگیری پنهان تیم های مدعی نشان می دهد مربیان علاقمند به آینده نگری و برنامه ریزی از پیش تعیین شده هستند.

در این بین نکته ای که آزار دهنده است توجه کم باشگاه ها به بازیکنان دسته اولی و دسته دومی است در حالی که بسیاری از ستاره های شاخص تیم های لیگ برتری از همین تیم ها به فوتبال کشور معرفی شده اند. مثل مهدی طارمی که در ایرانجوان بازی می کرد یا دانیال اسماعیلی فر که در تیم دسته دومی صنعت ساری توپ می زد.

برچسب‌ها: استقلال خوزستان تراکتور پرسپولیس ذوب اهن استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

347 Iran0071395/01/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi