خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

ماتا: کرایف پدر ایدئولوژیک فوتبال بود.

ماتا: کرایف پدر ایدئولوژیک فوتبال بود.
وهان کرایف، ستاره تیم ملی فوتبال هلند که سابقه بازی و سرمربیگری در بارسلونا را در کارنامه‌اش داشت، پنجشنبه هفته گذشته در سن 68 سالگی به دلیل بیماری سرطان ریه درگذشت. کرایف بین سال‌های 1988 تا 1996 هدایت تیم رویایی بارسلونا را بر عهده داشت.
خوان ماتا در ادای احترام به ستاره فقید تیم ملی فوتبال هلند در وبلاگ شخصی خود نوشت: کرایف را به عنوان پدر ایدئولوژیک فوتبال می‌دانم، کسی که سعی می‌کنم شبیه به او بازی کنم و به عنوان یک تماشاگر سعی می‌کردم از او چیزهایی بیاموزم. یوهان بازیکنی بود که استفاده هوشمندانه‌ای از توپ و فضاها داشت و به اهمیت استعداد، بیش از وضعیت جسمانی و درک فوتبال به عنوان یک ورزش گروهی واقف بود، مفاهیمی که قطعاً من هم آنها را تأیید می‌کنم.
وی در ادامه یادداشت خود نوشت: در کنار اینها، فکر می‌کنم که ایده بازی هجومی و در دست گرفتن ابتکار بازی‌ها (ایده مورد علاقه کرایف) با فلسفه و عظمت منچستریونایتد، تیمی که جوردی کرایف، پسر یوهان در آن بازی می‌کرد، به خوبی وفق پیدا کرد. ما انسان بزرگی را از دست دادیم، ولی میراثی که او از خود بر جای گذاشت، همیشه با ما خواهد بود.

برچسب‌ها: یوهان کرایف ماتا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

232 محمد پویول1395/01/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi