خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,123

رونالدو:می‌خواهم‌پسرم‌مثل‌من‌فوتبالیست‌درجه‌یک‌شود

رونالدو:می‌خواهم‌پسرم‌مثل‌من‌فوتبالیست‌درجه‌یک‌شود
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، در گفت و گویی جالب عنوان کرد که آرزو دارد پسرش نیز همچون او روزی تبدیل به یکی از بهترین فوتبالیست های دنیا شود.

رونالدو پیرامون این مسئله گفت:" می خواهم که پسرم یک فوتبالیست شود. من یک فوتبالیست هستم و این مساله را برای پسرم نیز می خواهم. با این حال من او را مجبور نخواهم کرد که حتما به این حرفه روی بیاورد چرا که چنین مسائلی غریزی هستند. فوتبالیست شدن یا نشدن انتخاب خود او خواهد بود. او می تواند در آینده هر راهی را که می خواهد انتخاب کند و من هیچ کاه پسرم را به انجام کاری مجبور نخواهم کرد.

من 30 عدد توپ در خانه دارم و او همواره با توپ در حال بازی کردن است. او عاشق توپ است. او تنها 5 سال دارد اما عاشق فوتبال است و این مسئله مهمی محسوب می شود. طبیعی است که علاقه دارم او یک فوتبالیست شود. یک فوتبالیست درجه یک، همچون پدرش."

برچسب‌ها: رونالدو فوتبالیست

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

469 تخت جمشید.1395/01/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi