خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,338

تمرین تیم ملی فوتبال برگزار شد

تمرین تیم ملی فوتبال برگزار شد
به گزارش ایسنا ، ملی پوشان فوتبال ایران امروز از ساعت 10:45 در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت به تمرینات خود ادامه دادند. این تمرین تا ساعت 12:15 به طول انجامید. در ابتدای تمرین امروز بارش باران آغاز شد. بازیکنان ابتدای تمرین به دویدن پرداختند و سپس با تمرینات متنوع با توپ و بدون توپ بدن‌های خود را آماده بازی درون تیمی کردند. در ادامه بازیکنان با اضافه شدن دروازه‌بان‌ها که تا قبل از این بخش زیر نظر دن گاسپار تمرین می‌کردند به دو تیم 9 نفره تقسیم شدند و بازی درون تیمی برگزار کردند. این بازی به دو زمان تقسیم شده بود که بعد از پایان نیمه نخست کارلوس کی روش با بازیکنان صحبت کرد و نکات مدنظرش را به بازیکنان یادآور شد. امید ابراهیمی و کمال کامیابی نیا نیز زیر نظر دیه گو تمرین کردند که ابراهیمی با اضافه شدن به بازیکنان دیگر در بازی درون تیمی شرکت کرد. بعد از این بازی درون تیمی بازیکنان بدن‌های خود را سرد کردند و با حضور در استخر مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت به تمرین امروز پایان دادند.

برچسب‌ها: تمرین تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

160 ♛ تاج رضا ♛1394/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi