خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,672

لوو: گوتزه می‌تواند به حضور در یورو امیدوار باشد

لوو: گوتزه می‌تواند به حضور در یورو امیدوار باشد
به نظر می‌رسد رفته رفته باید به دیدن ماریو گوتزه روی نیمکت ذخیره‌ها عادت کنیم. در مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز بایرن که روز گذشته مقابل بروسیا دورتموند برگزار شد، پپ گواردیولا برای پنجمین بار پیاپی او را در ترکیب قرار نداد و این بازیکن ناچار شد صرفا تماشاگر بازی همبازی‌های فعلی‌اش برابر همبازی‌های سابقش باشد.
جالب اینجاست که آخرین باری که او موفق به گلزنی برای بایرن شده بود، به اکتبر 2015 و بازی رفت همین فصل مقابل دورتموند بازمی‌گشت که با حساب 5 بر 1 به سود باواریایی‌ها پایان یافت.
یواخیم لوو در واکنش به نیمکت‌نشینی این بازیکن به شبکه تلویزیونی "اسکای" گفت:" کاملا طبیعی است که ماریو بعد از غیبتی طولانی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند روی حضور در ترکیب اصلی در این هفته‌های نخست بازگشت به میادین حساب باز کند. این مسئله برای من قابل درک است. او فقط به کمی زمان نیاز دارد تا اوضاع به روال عادی برگردد. اما تا روزی که بخواهیم برای یورو 2016 به فرانسه برویم، هیچ نگرانی از بابت همراهی‌اش نخواهم داشت."
گفتنی است زننده تک گل پیروزی‌بخش تیم ملی آلمان در فینال جام جهانی 2014 برزیل مقابل تیم ملی آرژانتین، دو فصل پیش در ازای مبلغ 37 میلیون یورو از دورتموند به بایرن پیوست.

برچسب‌ها: یواخیم لوو ماریو گوتزه تیم ملی آلمان جام ملت های اروپا 2016

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

349 Persian Stsar1394/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi