خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

دل بوسکه: بهترین نفرات را برای یورو انتخاب می کنم

دل بوسکه: بهترین نفرات را برای یورو انتخاب می کنم
سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرده که بهترین ها را به رقابت های یورو 2016 خواهد برد.
به گزارش کاپ،در حالی که تیم ملی اسپانیا خود را برای دو بازی دوستانه برابر تیم های ملی ایتالیا و رومانی در ماه جاری میلادی آماده می کند ویسنته دل بوسکه اعلام کرد که قصد دارد تا فهرستی خوب از بازیکنان برای مسابقات یورو 2016 منتشر کند.
سرمربی سابق رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه مارکا گفته:فهرستی که برای بازی برابر ایتالیا و رومانی اعلام کردم شباهت زیادی به فهرستی دارد که برای یورو اعلام خواهد شد.بدون تردید هواداران فوتبال در اسپانیا مطمئن باشند که من فهرستی درست و عالی را برای رقابت های مهمی که در فرانسه خواهیم داشت اعلام می کنم.برای این دوبای دوستانه چند بازیکن جدید هم دعوت کردم که به آنها هم این شانس را بدهم که برای انتخاب شدن تلاش کنند.پزشکان اعلام کرده اند مصدومیت دیگو کاستا زیاد جدی نیست و از سوی دیگر برای انتخاب سنگربان اول همچنان وقت دارم البته باید بگویم که داوید دخه آ در این فصل و بخصوص بازی آخر منچستر یونایتد در لیگ اروپا خوش درخشده.

برچسب‌ها: دل بوسکه اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

270 پاساز1394/12/26

Eby Barsa: دمش گرم

7 فروردين (12:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi