خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

استوارت پیرس: آرسنال باید یحیی توره را جذب کند

استوارت پیرس: آرسنال باید یحیی توره را جذب کند
پیرس می گوید هافبک 32 ساله تیم ملی ساحل عاج می تواند در میانه میدان به جوانان آرسن ونگر کمک کند و خرید خوبی برای آنها باشد. گزارشات نشان می دهند که با آمدن گواردیولا، توره باید از منچسترسیتی جدا شود و مدیر برنامه های او نیز در ماه فوریه اعلام کرد که انتظار دارد با شرایط موجود، یحیی در پایان فصل ورزشگاه اتحاد را ترک کند. پیرس که سابقه دو سال مربیگری در منچسترسیتی را در کارنامه دارد، معتقد است، توره دقیقا همان بازیکنی است که ترکیب آرسن ونگر آن را کم دارد.

توره زمانی که روی فرم باشد، عالی بازی می کند. آرسنال به یک رهبر باتجربه در ترکیبش نیاز دارد. پتر چک این موضوع را امسال ثابت کرد و عملکرد فوق العاده ای در این فصل داشه است. آنها به یک رهبر مثل یحیی در میانه میدان نیز احتیاج دارند. در بین گزینه های موجود، فکر می کنم توره گزینه مناسبی برای توپچی ها باشد.

برچسب‌ها: آرسنال توره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

368 Internazional1394/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi