خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال اهواز
اتحاد استقلال اهواز
50
428

یعقوبی: در لیگ برتر بمانیم یا نمانیم دنبال جوانگرایی هستیم

یعقوبی: در لیگ برتر بمانیم یا نمانیم دنبال جوانگرایی هستیم
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که قول دادم که تیم را تا پایان فصل اداره کنم، گفت: در حال حاضر اگر حاشیه‌ها بگذارند ما هیچ مشکلی نداریم.
به گزارش ورزش 11 ، کارون یعقوبی اظهارکرد: خدا را شکر از جوانگرایی‌مان در حال نتیجه گرفتن هستیم؛ ما خیلی دنبال برد و باخت نیستیم، البته دوست داریم ببریم ولی علاقه‌مند هستیم که به جوانان بازی دهیم تا ثابت کنیم، پتانسیل فوتبال خوزستان خیلی بالا است.
وی افزود: در نیم‌فصل دوم که به این باشگاه آمدم، در مصاحبه با خود ایسنا گفتم که هدف ما جوانگرایی در استقلال اهواز است و باقی کار را هم به خدا می‌سپارم. اکنون هم چه در لیگ بمانیم و چه نمانیم به دنبال این هدف‌مان هستیم. باز هم بازیکن جوان داریم و حتما در ادامه از آن‌ها هم استفاده می‌کنیم. باید بگویم هر کسی هم شهامت استفاده از این تعداد جوان را در لیگ برتر کشور ندارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در ادامه درباره قهر ابراهیم تهامی (مربی تیم) نیز گفت: نیم‌فصل اول که تیم نتیجه نمی‌گرفت و آن اعتصاب‌ها و جنجال‌ها پیش آمد، به خاطر بی‌پولی بود. در نیم‌فصل دوم هم جوانگرایی کردیم تا مشکل مالی به ما فشار وارد نیاورد. به هر حال مشکل مالی هم متوجه کادرفنی و هم بازیکنان است و وقتی به بازیکن یک میلیون تومان می‌دهیم، نمی‌توانیم به مربی 30 میلیون تومان بدهیم و البته پولی هم نداریم که بخواهیم بدهیم.
وی ادامه داد: حق تهامی است که پول دریافت کند ولی باشگاه باید پول داشته باشد که پرداخت کند. هنوز مشکل مالی ما رفع نشده و از جایی هم بودجه‌ای دریافت نمی‌کنیم. داریم قناعت می‌کنیم تا تیم به پایان فصل برسد. به هر حال اگر می‌گوییم استقلالی و بومی هستیم، باید این شرایط را هم درک کنیم.
یعقوبی گفت: قول دادم که تیم را تا پایان فصل اداره کنم که این کار را هم می‌کنم و خدا را شکر سرمربی تیم هم شرایط را درک می‌کند و کنار من است و جوانان تیم هم توقعی ندارند و وضعیت باشگاه را درک می‌کنند. مالک باشگاه نیز اگر بتواند، هر از گاهی به ما کمک می‌کند. در حال حاضر اگر حاشیه‌ها بگذارند، ما هیچ مشکلی نداریم.

برچسب‌ها: استقلال اهواز یعقوبی لیگ برتر جوانگرایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

232 پرشین پارس مشهد1395/01/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi