خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

مقایسه عملکرد بنیتس و زیدان در رئال

مقایسه عملکرد بنیتس و زیدان در رئال
زین الدین زیدان از هفته نوزدهم لالیگا جاشین رافا بنیتس در رئال مادرید شد و تا به امروز از لحاظ شکل بازی، رئال بازی های بهتری به نمایش گذاشته است.
مقایسه عملکرد بنیتس و زیدان در رئال مادرید
البته انتقادی که به رئال مادرید زیدان می شود به بازی های خارج از خانه است. رئال حتی در خانه تیم های پایین جدولی نیز نتوانسته بازی های قابل قبولی ارائه دهد. تا بدینجا 11 هفته از دور برگشت لالیگا گذشته و رئال مادرید موفق به کسب 26 امتیاز با زیدان شده است. رئال با هدایت بنیتس در 11 هفته ابتدایی لالیگا 24 امتیاز کسب کرده بود.

رئال با بنیتس در 11 هفته ابتدایی، بتیس، اسپانیول، گرانادا، بیلبائو، لوانته، سلتا و لاس پالماس را مغلوب کرد، مقابل سویا شکست خورد و برابر مالاگا، اتلتیکو و خیخون نیز مساوی کرد اما با زیدان، کهکشانی ها برابر خیخون، اسپانیول، گرانادا، بیلبائو، لوانته، سلتا و لاس پالماس و سویا پیروز شده اند، برابر بتیس و مالاگا مساوی کرده و برابر اتلتیکو هم شکست را پذیرا شده اند. رئال با زیدان، یک برد بیشتر و یک تساوی کمتر دشت کرده است.

برچسب‌ها: زیدان بنیتس رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

265 ☆☆استقلال☆☆1395/01/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi