خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

دشان: بنزما گلزن قهاری نیست

دشان: بنزما گلزن قهاری نیست
به گزارش "ورزش سه"،‌بنزما که متهم به اخاذی از والبوئنا بود،‌به خاطر همین اتهام از همراهی تیم ملی فرانسه محروم بود. روز جمعه این محرومیت توسط دادگاه لغو شد و او حالا می‌تواند به اردوی تیم ملی فرانسه برای یورو 2016 اضافه شود. در حالی که دشان از مهاجم 28 ساله در یورو استفاده خواهد کرد،‌عنوان کرد که نباید از او انتظارات یک مهاجم را داشت.
او گفت:" بنزما هیچگاه به یک گلزن قهار تبدیل نمی‌شود،‌حتی اگر چنین چیزی از او انتظار برود. او بیشتر به ساختار بازی تیم کمک می‌کند. در غیر این صورت،‌او در رئال مادرید تحت هدایت ژوزه مورینیو،‌کارلو آنچلوتی،‌رافا بنیتس و زیدان برای 5 سال فیکس نمی‌بود. هر تیم ملی به چنین مهاجمی نیاز دارد."
دشان ادامه داد:" در مادرید، مسئولیت گلزنی با بازیکنان دیگری است. در تیم ملی فرانسه وقتی گل نمی‌زند همه انتقادات از او می‌شود. او خیلی خوب در بازی‌ها مشارکت می‌کند. از او همیشه انتظار گلزنی می‌رود زیرا کریم بنزما در رئال مادرید بازی می‌کند ولی اینطور نیست. او جنگنده نیست. گاهی به خاطر اینکه کمتر در بازی درگیر است از او انتقاد می‌شود. با او در این زمینه صحبت کرده ام. به دیگر بازیکنان هم بستگی دارد."
بنزما در 81 بازی ملی برای فرانسه 27 گل به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها: دشان بنزما فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

288 آرسنال3331394/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi