خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

نایب رییس باشگاه چلسی با دیوید بکام مشاجره کرده است

نایب رییس باشگاه چلسی با دیوید بکام مشاجره کرده است
دو تیم فوتبال پاریسن ژرمن و چلسی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفورد بریج غرب لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت چلسی از لیگ قهرمانان کنار رفت. نکته جالب این بازی حضور دیوید بکام و پسرش، بروکلین در قسمت وی آی پی ورزشگاه چلسی بود. بکام قبل از بازی هم به هتل تیم پاریسی رفته بود و با بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفته بود.

به نقل از 101greatgoals و به گزارش تایمز، بکام سابقه بازی در پی اس جی را دارد و در تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید نیز بازی کرده است. به نظر می رسد در بازی چهار شنبه شب بکام طرفدار تیم پاریسی بوده است.

بعد از گل آدرین ربیوت برای پاریسن ژرمن بروکلین به هوا می پرد و دیوید بکام برای پاریسی ها دست می زند. نایب رییس باشگاه چلسی، جو همانی که مدیر یک شرکت IT است و 31 سال است بر مسند نایب رییسی باشگاه چلسی نشسته است با دیدن این صحنه ناراحت می شود و با دیوید بکام مشاجره می کند.

نایب رییس باشگاه چلسی گفته است از کلمات زشت استفاده نکرده است و صرفا به بکام گفته است که آرام باشد. وی گفته است از خوشحالی بکام وپسرش ناراحت شده است.

برچسب‌ها: انگلیس بکام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

337 Internazional1394/12/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi