خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سانتوس
اتحاد سانتوس
52
238

توضیح دونگا برای خط خوردن مارسلو و جفرسون از تیم ملی برزیل

توضیح دونگا برای خط خوردن مارسلو و جفرسون از تیم ملی برزیل
اختصاصی | مربی تیم برزیل در خصوص خط خوردن مدافع رئال مادرید و دروازه بان بوتافوگو از لیست تیم ملی توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، دونگا سرمربی تیم ملی برزیل روز گذشته لیست جدید بازیکنان را اعلام کرد و در این لیست مارسلو مدافع رئال مادرید و جفرسون سنگربان بوتافوگو حضور نداشتند. این سرمربی 52 ساله هم اذعان داشت که مارسلو به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی کشورش خط خورده است.
دونگا، الکس ساندرو مدافع یوونتوس را به جای این مدافع با تجربه انتخاب کرده است. ساندرو در این فصل نمایش بسیار خوبی را در یووه داشته است.
دونگا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:
-تیم پزشکی ما دکتر رئال مادرید در تماس بود، مارسلو مصدوم شده است و او می تواند در بازی های آینده برای ما به میدان برود، اما او در حال حاضر دچار مصدومیت شده است و ما احساس کردیم که بهتر است او کمی استراحت کند تا آمادگی خود را برای باشگاهش بدست بیاورد. با توجه به وضعیت موجود، او در آینده با ما خواهد بود.
سرمربی برزیل همچنین در خصوص خط خوردن جفرسون سنگربان شماره یک برزیل و باشگاه بوتافوگو گفت:
-
فوتبال پویا است و زمان خیلی از چیزها را تغییر خواهد داد. ما فرصت های بسیاری برای کسانی که شانش حضور در ترکیب را از دست داده بودند فراهم کردیم. یک بازیکن جوان، میان سال و باتجربه را در ترکیب داریم. من به همراه مربی دروازه بان ها یعنی تافارل تصمیم گرفتیم که با دروازه بان دیگری کار کنیم. من در حال دادن فرصت به سایر بازیکنان هستم، ما بهترین ها را برای تیم ملی می خواهیم و بازگشت جفرسون هم به خودش بستگی دارد.

برچسب‌ها: دونگا مارسلو برزیل سانتوس جفرسون الکس ساندرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

709 پرشین پارس مشهد1394/12/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi