خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

بزیک: پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد

بزیک: پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر شانس بالایی دارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ادموند بزیک پس از حضورش در تمرینات پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد و از پتانسیل بالایی هم برخوردار است. جبران اختلاف چهار امتیازی با صدر جدول برای پرسپولیس سخت نیست چون بار فنی این تیم بالاست.

او در مورد اینکه کمال کامیابی‌نیا تا دو هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند تأکید کرد: هر بازیکنی که برای پرسپولیس بازی می‌کند به اندازه خودش تأثیرگذار است و این تأثیرگذاری درصد بالا و پایین دارد.کامیابی‌نیا هم بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داده، اما به هر حال دیگر بازیکنان باید جای او را پر کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص انتخاب علی دایی به عنوان بهترین مهاجم نوک ایران از بین بازیکنان پس از انقلاب، اظهار داشت: مهمترین شاخصه دایی جنگندگی او بود، البته نه فقط در زمین مسابقه، بلکه او برای رسیدن به هدف‌هایش جنگندگی خوبی داشت. دایی وقتی به فوتبال اروپا رفت از لحاظ تکنیک و حفظ توپ شرایط بهتری پیدا کرد و کاملاً طبیعی بود که به عنوان نفر اول انتخاب شود. من معتقدم فوتبال ایران تا مدت‌ها مهاجمی مثل دایی نخواهد داشت.

بزیک در مورد اینکه 9 بازیکن پرسپولیسی در تیم منتخب برنامه نود قرار داشتند، گفت: به هر حال پرسپولیس همیشه بازیکنان خوبی در تیم ملی داشته که در فوتبال ایران و اروپا درخشیدند. پرسپولیس جزو تیم‌های بزرگ آسیاست و در چند سال گذشته هم بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کردند. البته باید بگویم دیگر بازیکنانی هم که در این نظرسنجی‌ها حضور داشتند از کیفیت فنی خوبی برخوردار بودند.

برچسب‌ها: بزیک پرسپولیس قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

169 محمد حسین 311394/12/13

محمد حسین 31: بله بزيك درست ميگه/

13 اسفند (19:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi