خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

فان‌خال: شایعه حضور مورینیو یک افتضاح است

فان‌خال: شایعه حضور مورینیو یک افتضاح است
به گزارش "ورزش سه"،‌با نتایج ضعیفی که فان‌خال در این فصل کسب کرده،‌ شایعاتی مبنی بر جدایی قطعی او از یونایتد در پایان فصل و حضور مورینیو شنیده می‌شود. فان‌خال که قبلا نیز نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان داده بود،‌بار دیگر در این رابطه صحبت کرد و آن را یک افتضاح خواند.
او گفت:" مورینیو حرف‌های زیادی می‌زند ولی لازم نیست چیزی به من بگوید. به نظر من تمام این شایعات مسخره هستند. نمی‌خواهم یونایتد هم کاری انجام دهد. حتی نمی‌خواهم به چیزهایی که در مطبوعات می‌خوانم یا ساخته می‌شود نیز واکنش نشان دهند.ما، یعنی من و باشگاه،‌نمی‌خواهیم با تکذیب چیزی مطبوعات را کمک کنیم. فکر می‌کنم اتفاقاتی که رخ داده یک افتضاح بزرگ است."
فان‌خال درباره شرایطش گفت:"‌هر روز بازیکنان را از تحت فشار قرار گرفتن نجات می‌دهم زیرا تمامی تیرها به سمت من شلیک می‌شود نه بازیکنان."

برچسب‌ها: مورینیو فان خال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

194 منچستر بهمن1394/12/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi