خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

ونگر: ژیرو می تواند به جای چک دروازه بانی کند

ونگر: ژیرو می تواند به جای چک دروازه بانی کند
به گزارش "ورزش سه"، پتر چک تابستان 2015 از چلسی به آرسنال پیوست و به لطف بازی های درخشانش خیلی زود توانسته در میان هواداران این باشگاه به بازیکنی محبوب بدل شود.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در مصاحبه با وبسایت باشگاه در پاسخ به این سوال که در صورت اخراج پتر چک، کدام بازیکن زمین جایگزین او خواهد شد گفت:" کدام بازیکن را به جای چک قرار خواهم داد؟ این یک مشکل بزرگ برای من خواهد بود چون درباره آن فکر نکرده ام.

معمولا یک مدافع یا مهاجم در چنین مواقعی که دروازه بان اخراج شده و گزینه تعویض هم وجود ندارد، درون دروازه قرار می گیرد. در موناکو که بودم ژرژ وه آ با وجود اینکه یک مهاجم ارزشمند بود، در تمرینات عالی دروازه بانی می کرد.

در آرسنال حقیقتا نمی دانم چه باید بکنم. این اتفاق ممکن است در یک بازی سخت رخ بدهد و تصور من بر این است که در این صورت ژیرو می تواند به جای چک قرار بگیرد. بی شک این یک تصمیم حیاتی و تعیین کننده برای من خواهد بود."

برچسب‌ها: ونگر چک ژیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

174 آرسنال3331394/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi