خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

افشین پیروانی : از راهیابی جوانان توانمند به مجلس حمایت کنیم

افشین پیروانی : از راهیابی جوانان توانمند به مجلس حمایت کنیم
افشین پیروانی گفت: مطمئنم جوانگرایی آن هم با اتکاء به جوانان مستعد و توانمند، همان طور که در تیم ملی فوتبال هم تجربه کردیم، آثار مثبت بسیاری برای کشور خواهد داشت.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر لزوم حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: طبیعی است که هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ تر باشد، نمایندگان واقعی اکثریت جامعه به این دو نهادسرنوشت ساز کشور، راه پیدا خواهند کرد و منشاء خدمات مثبتی برای کشور خواهد بود.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: به نظر من وقت آن رسیده تا در این انتخابات به جوانان کاندیدا توجه ویژه ای شود و از راهیابی آنها به مجلس حمایت شود.

پیروانی تصریح کرد: با توجه به افزایش قابل توجه جوانان تحصیلکرد و متخصص در کشور، نسل سومی ها باید وارد عرصه های تصمیم سازی کشور شوند و مطالبات خود را از طریق نمایندگان هم نسل خود پیگیری کنند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران افزود: خوشبختانه در این دوره از انتخابات، جوانان تحصیکرده و متخصصی حضور دارند که به عنوان نمونه در حوزه انتخابیه تهران، سرکارخانم دکترسیده فاطمه حسینی به لحاظ تحصیلات و اشرافی که بر امور اقتصادی دارند، گزینه خوبی برای نمایندگی نسل سوم انقلاب به نظر می رسند.

پیروانی خاطرنشان کرد: بنده هم همگام با جامعه ورزشی خودم را موظف می دانم که روز جمعه برصندوق های رای، حاضر شوم و با امید به رونق اقتصادی و آرامش ملی رای خودم را به صندوق بیندازم.

برچسب‌ها: افشین پیروانی مجلس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 0

235 ♛ تاج رضا ♛1394/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi