خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

رضایت کامل النصر از میزبانی سپاهان

رضایت کامل النصر از میزبانی سپاهان
رضایت کامل النصر از میزبانی سپاهان

باشگاه سپاهان ایران با شیرینی از کاروان النصر پذیرایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه البیان در خبری به ستایش از نحوه میزبانی سپاهانی ها پرداخته است . به نوشته این روزنامه خروج کاروان النصر از فرودگاه تنها ۲۰ دقیقه طول کشید و همه چیز مهیا و آماده بود.

باشگاه سپاهان ایران نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا همه چیز به صورت درست و قانونی انجام شود بدون اینکه خطایی به وجود آید تا در آینده برای این تیم مشکل ساز شود چرا که قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه آینده نظر نهایی خود را درباره میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا بعد از اختلافی که با عربستان به وجود آمد اعلام کند.

در ادامه گزارش این روزنامه اماراتی آمده است:" کاروان النصر در هتلی که در مرکز شهر اصفهان قرار دارد اسکان داده شد و این هتل تنها ۴۰ دقیقه از فرودگاه فاصله داشت. این درحالی بود که تدابیر امنیتی هم در نظر گرفته شده بود.

باشگاه ایرانی نهایت تلاش خود را به کار برد تا تیم اماراتی میزبانی خوبی داشته باشد. آنها از همه جزئیات هم عکس و فیلم گرفتند تا بعدها بتوانند آن را ارائه دهند. مدیر روابط عمومی سفارت امارات هم به فرودگاه آمد تا از کاروان النصر استقبال کند. او تأکید کرد که همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا تیم النصر سفر خوبی در اصفهان داشته باشد و زمینه برای موفقیت این تیم فراهم شود.

عبدالله البنای، مدیر باشگاه النصر امارات هم به ستایش از میزبانی باشگاه سپاهان اصفهان پرداخت و اظهار کرد: از تیم ایرانی به خاطر این استقبال بسیار خوبی که داشت تشکر می‌کنیم. آنها به خوبی با ما همکاری داشتند و امنیت و آرامش را برای ما تأمین کردند. ما هم چیزی بیشتر از این نمی‌خواهیم. فضای به وجود آمده بسیار خوب بود. آب و هوا معتدل است و همه چیز مهیا است تا یک بازی بسیار خوب برگزار شود.

خالد عبید یکی دیگر از اعضای باشگاه النصر که در اصفهان حضور دارد، گفت: همه چیز را همان گونه که پیش‌بینی می‌کردیم و انتظار داشتیم است. سفر بسیار خوبی داشتیم بدون آنکه مشکلی به وجود آید.
در این گروه چهار تیم الاتحاد عربستان، سپاهان ایران، النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان حضور دارند و کار سپاهان برای صعود سخت است.

برچسب‌ها: سپاهان میزبانی سپاهان النصر امارات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

250 استاک اصفهان1394/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi