خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

سبک بازی من هیچ شباهتی به مسی ندارد

سبک بازی من هیچ شباهتی به مسی ندارد
هافبک تهاجمی بایرن مونیخ بار دیگر تاکید کرد که به هیچ عنوان به لیونل مسی از لحاظ فوتبالی شباهتی ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، توصیه عجیب یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از گلزنی ماریو گوتزه در فینال جام جهانی 2014 مبنی بر اینکه این بازیکن می تواند از لیونل مسی هم بهتر شود، واکنش های زیادی را در آن زمان به دنبال داشت. ماریو گوتزه، پس از گذشت 1 سال و نیم از آن روزها، بار دیگر پیرامون این مسئله به صحبت پرداخت.
گوتزه به سایت گل گفت:" بله درست است، یواخیم لوو چنین جمله ای را به من گفت. جمله ای که فوق العاده به من انگیزه می داد با این حال بهتر است دیگر چندان دراین مورد صحبت نشود. خبرنگاران پس از آن بارها پیرامون مقایسه من و لیونل مسی صحبت کردند اما در حقیقت این مقایسه هیچ معنا و مفهومی ندارد. من بازیکن کاملا متفاوتی نسبت به مسی هستم و در پست متفاوتی نسبت به او بازی می کنم. همان طور که شما یک مهاجم را با یک مدافع نباید مقایسه کنید، در پست های دیگر نیز همین شرایط برقرار است."
هافبک تهاجمی بایرن مونیخ در ادامه از آمادگی بالای خود برای بازگشت به میادین خبر داد:" زمانی که پس از دوری بلند مدت به میادین باز می گردید، باید به بدن خود اعتماد کنید و باور داشته باشید که آمادگی لازم را دارید. من اکنون سومین هفته تمرینات خود را پشت سر می گذارم و بی صبرانه منتظر روز شنبه هستم. از آمادگی لازم برای حضور در ترکیب تیم برخوردارم."
گوتزه 4 ماه به علت مصدومیت دور از میادین بود.

برچسب‌ها: مسی بارسا گوتزه بایرن المان ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

473 کاتولونیا20151394/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi