خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

زیکو: انتقال به چلسی یک فرصت ایده آل برای پاتو به حساب می آی

زیکو: انتقال به چلسی یک فرصت ایده آل برای پاتو به حساب می آی
زیکو انتقال الکساندر پاتو از فوتبال برزیل به چلسی را به فال نیک گرفته و بر این باور است هم چلسی و هم این بازیکن، هر دو از این انتقال سود می برند.

وی هم چنین امیدوار است پاتو در چلسی فرم ایده آل خود را باز یابد و دوباره به همان بازیکن کلیدی تبدیل شود. پاتو در ژانویه به استمفورد بریج آمد ولی تا کنون در ترکیب تیم هیدینک قرار نگرفته است.
زیکو در مصاحبه با وبسایت رسمی چلسی گفت:
به نظر من این یک فرصت طلایی برای پاتوست تا بتواند توانایی های خود را اثبات کند. او در گذشته فراز و نشیب فراوانی داشته است. گاهی عالی کار کرده و گاهی هم خیلی ضعیف؛
با این حال حضور در چلسی می تواند نام پاتو را دوباره مطرح کند. او خیلی باهوش است و کیفیت بالایی دارد، من مطمئنم چلسی هم می تواند روی توانایی های این بازیکن حساب کند.
الکساندر خیلی زود پیشرفت کرد، در برزیل چهره شد و وقتی خیلی کم سن و سال بود، پیراهن میلان را بر تن کرد؛ اما چند مصدومیت بد او را از آمادگی دور کرد.
حالا او شانس دیگری دارد تا در اروپا بدرخشد، آن هم در تیمی که پتانسیل های بالایی دارد و از جایگاه خوبی در قاره سبز برخوردار است.
زیکو در ادامه به تمجید از ویلیان پرداخت:
ویلیان فصل خیلی خوبی را می گذراند، او در سه بازی اخیر چلسی، دو بار گلزنی کرده و در طول فصل هم یکی از بهترین های تیمش بوده است. درخشش او برای مردم برزیل خوشایند است، چرا که دیدن هم وطنشان که در قلب اروپا می درخشد به آنها غرور می دهد؛ ویلیان می تواند آینده تیم ملی را نیز تأمین کند.

برچسب‌ها: زیکو پاتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 0

516 Star 001394/12/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi