خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

عشوری: امیدوارم مقابل سپاهان سه امتیاز را کسب کنیم

عشوری: امیدوارم مقابل سپاهان سه امتیاز را کسب کنیم
بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز گفت: متاسفانه در ضربانت آخر مشکل داریم ولی انشالله این موضوع حل شود تا نتایج مناسبی را کسب کنیم.سینا عشوری در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص وضعیت تیمش در حال حاضر، اظهار داشت: تمرینات را تا روز بازی مقابل سپاهان به خوبی ادامه می دهیم تا با آمادگی مناسبی به میدان برویم. کادر فنی شرایط تیم حریف را آنالیز می کند تا با دستورات فنی به میدان رفته و نتیجه خوبی را کسب کنیم.
وی درباره کسب نتیجه تساوی مقابل استقلال خوزستان، بیان کرد: بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام داده و مالکیت توپ در اختیار ما بود. موقعیت های مناسبی داشتیم ولی متاسفانه از آنها استفاده نکرده و تمرکز لازم را نداشتیم. برای کسب نتیجه مطلوب به اهواز سفر کرده بودیم ولی انشالله در بازی های آینده جبران کنیم.
بازیکن تراکتور سازی در خصوص دیدار پیش روی تیمش مقابل سپاهان، گفت: سپاهان در هر رده ای که باشد، سپاهان بوده و تیم قابل احترامی است. ما از امتیاز میزبانی و بازی مقابل هوادارانمان برخوردار هستیم و انشالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. انشالله هواداران نیز حضور خوبی در ورزشگاه داشته باشند تا با حمایت آنها، انرژی بیشتری داشته باشیم.
بازیکن تیم تراکتور سازی در خصوص ادامه مسابقات تیمش در رقابت های لیگ برتر، گفت: تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا در ضربات آخر عملکرد خوبی داشته باشیم و اگر این موضوع محقق شود، حتی می توانیم در کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر نیز باشیم.

برچسب‌ها: سینا عشوری تراکتور سازی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

266 Parham.madrid1394/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi