خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

مجیدی: حالا که باخته‌ایم، قول می‌دهم یک جام بیاوریم

مجیدی: حالا که باخته‌ایم، قول می‌دهم یک جام بیاوریم
سرپرست استقلال گفت: حالا که باخته‌ایم این قول را می‌دهم که استقلال یک جام بیاورد.فرزاد مجیدی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل نفت در مورد اعتراض هواداران به داوری، اظهار داشت: تا جایی که می‌شد جلوی این موضوع را گرفتم؛ هرچند که اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است، اما ما هم شنیدیم که او به‌دست بازیکنان نفت خورد و داور پنالتی نگرفت. این اشتباهات برای تیم هایی که در کورس قهرمانی هستند، تأثیرگذار است و حتی یک امتیاز هم می‌تواند برای آنها در پایان فصل مثمرثمر باشد.

وی ادامه داد: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و از دست رفتند.

مجیدی در مورد اینکه فرهاد، برادرش چه زمانی در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم فرهاد چهارشنبه به تمرینات بیاید و جمعه هم راهی ورزشگاه شود،‌اما خبر قطعی را خودم به رسانه‌ها خواهم داد. فرهاد یک مدت از ایران دور بوده و خودمان هم دلتنگ او هستیم و فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی بتواند به ما کمک کند.

سرپرست استقلال در مورد اینکه تا چه اندازه حضور برادرش می‌تواند به شور و اشتیاق هواداران برای حضور در ورزشگاه کمک کند، گفت: مردم به تیم ما لطف دارند. ما یک مجموعه هستیم و فقط یک هدف داریم. استقلال دو سال سخت را پشت سر گذاشته و فکر می‌کنم دو سال ناراحتی هواداران با امتیازاتی که تا اینجا به‌دست آمده، کمی بر ناراحتی‌ها التیام بخشیده است.

وی افزود: هوا بسیار سرد است و مردم این همه راه می‌آیند تا تیم را تشویق کنند، هرچند که تلاش ما امسال برای آسیا بود و تمام مجموعه تلاش می‌کنند تا این اتفاق بیفتد. هواداران هم صبور هستند،‌ اما امروز که باختیم قول می‌دهم تا جام بگیریم.

مجیدی در مورد اینکه صدرنشینی را برای استقلال از دست رفت، گفت: فوتبال است و همان‌طور که ما مدت‌ها در صدر بودیم شاید یکی، دو هفته هم در صدر نباشیم و قشنگی فوتبال هم به همین چیزهاست. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

برچسب‌ها: استقلال فرزاد مجیدی فرهاد مجیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

303 شریک تیم1394/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi