خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

مدیر برنامه های توران: آردا، بارسا را به مقصد چین ترک نمی کند.

مدیر برنامه های توران: آردا، بارسا را به مقصد چین ترک نمی کند.
اختصاصی | یک باشگاه چینی ادعا کرده بود که قصد دارد با مبلغ 100 میلیون یورو هافبک ترکیه ای بارسلونا را جذب کند، اما مدیر برنامه های این بازیکن ضمن رد این خبر، خروج موکلش را از نیوکمپ تکذیب کرد.
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، احمد بولوت، مدیر برنامه های آردا توران اعلام کرده این بازیکن به سوپر لیگ چین نخواهد رفت.
گفته می شد بیجینگ گوان با ارائه پیشنهاد عقد یک قرارداد 5 ساله به آردا توران، قصد داشت به ازای هر فصل 20 میلیون یورو به این بازیکن بپردازد. با این حال بازیکن 34 میلیون یورویی بارسلونا که در حال حاضر یک بازی در لا لیگا انجام داده است، قصد جدایی از این تیم را ندارد.
بولوت در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفت:
باید بگویم که هیچ پیشنهادی مستقیما بدست من و موکلم نرسیده است و باشگاه هم در این زمینه چیزی نگفته است. آردا نه اکنون و نه در تابستان قصد حروج از نیوکمپ را ندارد، او برای رسیدن به بارسلونا زحت زیادی کشیده و دوست ندارد این جایگاه را از دست بدهد.

برچسب‌ها: پیشنهاد آردا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

266 آبی شاهین شهر1394/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi