خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

محرومیـت تراکتور از یک امتیاز آسیایی

محرومیـت تراکتور از یک امتیاز آسیایی
تا رسیدگی به اعتراض ایران در AFC ظاهراً بیشترین ضرر نصیب تراکتورسازی خواهد شد و در این بین الهلال عربستان تحت هر شرایطی بهترین سود را از این وقفه خواهد برد.

به گزارش کاپ،تراکتورسازی در تمام دوره‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده، اولین دیدار خود در یادگار امام را با برد آغاز کرده است و این احتمال وجود داشت که دوباره این اتفاق رخ دهد و تراکتورسازی بتواند الهلال را در حضور هوادارانش در اولین دیدار از پای درآورد.
از سویی دیدار تراکتور و الهلال قرار بود در هوای سرد اسفندماه تبریز برگزار شود که برای بازیکنان عربی که عادتی به سرما ندارند یک امتیاز منفی بزرگ محسوب می‌شد. هر چند هیچ کدام از اینها دلیلی برای قطعیت برد تراکتورسازی مقابل الهلال نبود اما به طور حتم این موضوعات به شدت می‌توانست بر نتیجه بازی به نفع تراکتورسازی تاثیرگذار باشد.
تراکتورسازی از بازی خانگی محروم شد که به نظر می‌رسد بهترین فرصت را داشت تا از همه شرایط میزبانی برای برد این بازی بهره بگیرد اما با لغو شدن این بازی حریف سعودی از زیر چرخ‌های تراکتورسازی در رفت و البته از سرمای تبریز نیز گریخت.

برچسب‌ها: محرومیت آسیایی تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 1

332 جانیم آذربایجان1394/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi