خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

عباسیان: پیروزی شیرینی بود

عباسیان: پیروزی شیرینی بود
ه گزارش سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، معین عباسیان بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص پیروزی تیمش در برابر سایپا گفت: خوشحالم که توانستیم به سه امتیاز به موقع دست یابیم. واقعا به این سه امتیاز نیاز داشتیم تا شروعی خوب در نیم فصل دوم داشته باشیم. حالا با روحیه‌ای بالاتر در ادامه مسابقات حاضر می شویم.

وی افزود: دیدار با تراکتور هم سختی و شرایط خاص خودش را دارد، از سرمای تبریز که بگذریم باید مقابل تراکتوری بایستیم که امیر قلعه نویی را روی نیمکت دارد که یکی از بهترین مربیان ایران است. باید با دقت در این دیدار به میدان برویم، اگر خواسته‌های کادرفنی را مو به مو اجرا کنیم، گرفتن نتیجه مناسب مقابل تراکتورسازی دور از دسترس نیست.

عباسیان با تشکر از حمایت هواداران پدیده خاطرنشان کرد: هواداران همواره یار دوازدهم ما بوده‌اند، از حمایت روز گذشته‌شان ممنونم. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه نیز مردم فوتبالدوست خراسان را خوشحال کنیم. جایگاه واقعی پدیده اینجای جدول نیست و می‌توانیم به رتبه‌های بهتر برسیم. پتانسیل بالایی داریم و مطمئنم راه خوبی را آغاز کرده‌ایم و به نتایج درخشان‌تری می‌رسیم.

بازیکن چپ پای تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص اوت دستی هایش تصریح کرد: مهاجری از اوت هایی که می اندازم راضی است و با توجه به اینکه می توانم بلند بیاندازم، در مواقعی که لازم است و شرایط مهیا باشد از این توانایی استفاده می کنم. به هر حال در کنار سایر تاکتیک هایی که در پدیده داریم این حرکت نیز طبیعی است و در بسیاری از تیم های دنیا اجرا می شود.

برچسب‌ها: معین عباسیان پدیده مشهد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

255 Rεαʟ Mαɔяıɔ1394/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi