خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

تیم‌های اماراتی و قطری قرار است در ایران بازی کنند

تیم‌های اماراتی و قطری قرار است در ایران بازی کنند
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:انتظار داریم ارگان‌هایی مثل شورای عالی امنیت ملی، مجلس و سایر نهادهای ذی‌ربط به موضوع ورود کنند.

به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی تراکتورسازی،سعید عباسی درباره خروجی جلسه روی گذشته در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه با مذاکرات دوستان ما در فدراسیون فوتبال با AFC ادعای امارات و قطر درباره بازی نکردن در ایران مخالفت شد و این تیم‌ها باید برای دیدار مقابل تیم‌های ایرانی راهی کشور ما شوند.

وی افزود: اما کشور عربستان همچنان روی مواضع خود ایستاده است و این کشور سیاست را وارد فوتبال کرده و ما معتقدیم این امر مخالف با اساس‌نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا است و به این موضوع معترضیم.

عباسی گفت: به‌هرحال باید مسئولان امر که دخیل هستند در این رابطه تصمیم بگیرند و به‌هیچ‌عنوان نباید مسائل سیاسی با ورزش تداخل داشته باشد و این تأکید ویژه فیفا نیز به‌عنوان مرجع اصلی فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در بحث ورزش و قوانین فیفا، در صورتی یک کشور نمی‌تواند میزبانی کند که در آن کشور بلایای طبیعی رخ‌داده باشد یا جنگ صورت بگیرد. اگر قرار باشد کمک‌های مالی عربستانی‌ها در قوانین دخالت داده شود و آن‌ها قوانین را به نفع خودشان تغییر بدهند، پس قوانین ورزش چه می‌شود؟

وی تصریح کرد: ایران کشور امنی است، همان‌طور که تیم‌های اماراتی و قطری قرار است در ایران بازی کنند، عربستان هم تافته جدا بافته نیست و باید همین کار را انجام دهد. درهرحال ما باید ابتدا جوابیه اعتراضمان را بگیریم و سپس تصمیم بگیریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: اگر بحث ناامنی باشد، ما نباید با عربستانی‌ها در خاک این کشور بازی کنیم، چون آن‌ها با یمن در جنگ هستند و در شهرهای این کشور هم بمب‌گذاری‌های زیادی صورت گرفته است. اذیت و آزارها در فرودگاه و حادثه منا هم که مربوط به موضوع حج است به کنار، اما آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و با تیم‌های ایرانی هیچ‌وقت برخورد خوبی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: ساعت‌ها معطلی، انگشت‌نگاری، عکس گرفتن از قرنیه چشم و سایر موارد بااخلاق و روحیات ورزشی منافات دارد و عربستانی‌ها هیچ‌وقت اخلاق را رعایت نکرده‌اند. اگر کسی هم باید شاکی باشد، آن ما هستیم. ما باید اعلام کنیم عربستانی‌ها به ایران بیایند و بازی کنند، اما ما در خاک کشور آن‌ها به دلیل ناامنی بازی نمی‌کنیم.

عباسی گفت: اگر خواسته عربستان به‌حق بود، همه قبول می‌کردند، اما آن‌ها حقی ندارند که بخواهند برای ما تعیین تکلیف کنند. اگر هم AFC می‌خواهد جانب‌داری کند، ما باید ایستاده و از منافعمان عقب‌نشینی نکنیم. اگر هم آن‌ها می‌توانند حرف خود را با منطق اثبات کنند، حرف دیگری است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام مخالفت نسبت به درخواست عربستانی‌ها گفت: درصورتی‌که ما تن به خواسته آن‌ها بدهیم در ادامه این مشکل گریبان گیر تیم‌های ملی می‌شود نباید این رأی را بپذیریم و زیر بار حرف زور برویم.

عباسی گفت: اگر عربستان موضوع را سیاسی می‌کند، ما هم موضوع را سیاسی کرده و بگوییم اگر نمی‌خواهید با ما بازی کنید، از مسابقات کنار بکشید که در این صورت خوشحال هم می‌شویم. اگر ایراد عربستانی‌ها به مسائل دیگر است و دنبال ناامن جلوه دادن ایران هستند، می‌توانند درخواست کنند مسابقاتشان را در شرق آسیا انجام دهند و با تیم‌های شرقی هم‌گروه شوند. ما که نباید به نفع عربستان عقب‌نشینی کنیم. این زورگویی است و مواضع ما همیشه روشن بوده است.

وی نتیجه این جلسه را اعتراض 4 باشگاه حاضر در جام باشگاه‌های آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد و افزود: تصمیم جمعی بر این بود که باشگاه‌ها نسبت به این موضوع اعتراض کنند و ما هم انتظار داریم ارگان‌هایی مثل شورای عالی امنیت ملی، مجلس و سایر نهادهای ذی‌ربط به موضوع ورود کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: جایی مثل وزارت امور خارجه می‌تواند به‌خوبی فدراسیون فوتبال را در این زمینه یاری کند. در وهله اول آنچه مهم است اینکه ایران کشوری امن است و ما امنیت مهمانانمان را تضمین می‌کنیم. قطر و امارات در ایران بازی خواهند کرد و عربستان تافته جدا بافته نیست که نخواهد این کار را انجام دهد

برچسب‌ها: تراختور عباسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

156 Top Cer1394/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi