خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

هیدینک:واتفورد‌ قصد تحریک‌دیگو کاستا را داشت

هیدینک:واتفورد‌ قصد تحریک‌دیگو کاستا را داشت
گاس هیدینک،‌سرمربی چلسی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل واتفورد عنوان کرد که حریف سعی بر تحریک دیگو کاستا داشت.
به گزارش "ورزش سه"،‌در وقت‌های اضافه نیمه اول،‌دیگو کاستا و پریدس با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند که داور مسابقه،‌مایک دین با کارت زرد هر دو را جریمه کرد. به نظر می‌رسید در نیمه دوم ،‌واتفورد با برنامه به سراغ کاستا آمده بود تا باعث اخراج او شود و سرمربی هلندی نیز به خوبی از این موضوع مطلع است.
او گفت:" صحنه ‌ها خیلی نزدیک به ما بود بنابراین دیدیم که چه شد.پریدس کاستا را حل داد و دستش را روی صورت دکاستا قرار داد. دیگو نزدیک به پریدس نبود به همین خاطر برخوردها در ابتدا جزئی بود. بنابراین آنها سعی کردند دیگو را تحریک کنند ولی من به خاطر آنچه مقابل چشمان خودم دیدم باید از دیگو حمایت کنم. وقتی بازیکنانم تحریک شوند،‌من از آنها حمایت می‌کنم. دیگو در نیمه اول خیلی آرام بود و ما هم متمرکز برای گرفتن نتیجه بودیم،‌او هم همینطور"
هیدینک درباره عملکرد تیمش گفت:" ما هفته به هفته بهتر می‌شویم مثل چیزی که دیدیم. سبک بازی تیم مخصوصا در 20-25 دقیقه آخر بر مبنای فشار بر حریف بود. یک بار دیگر فکر می‌کنم که گلر سابق من در دوره ی قبلی که اینجا بودم یعنی گومس، عالی کار کرد و در غیر این صورت پیروزی آسانی به دست می‌آوردیم."

برچسب‌ها: چلسی گاس هیدینگ واتفورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

186 سوانزی-زابل1394/11/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi