خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سیاه جامگان
اتحاد سیاه جامگان
35
424

رضا عنایتی: به سقوط فکر نمی‌کنیم.

رضا عنایتی: به سقوط فکر نمی‌کنیم.
کاپیتان سیاه‌جامگان گفت: هیچ تیمی دوست ندارد در پایان فصل به لیگ آزادگان سقوط کند و نباید انتظار داشت حریفان به راحتی به ما امتیاز بدهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پیروزی سیاه‌جامگان در خانه نفت‌تهران یکی از شگفتی‌های چند هفته اخیر فوتبال ایران بوده است. هر چند 3 امتیازی که نماینده مشهد به دست آورد با پیروزی فولاد خوزستان در دربی اخوزستان مقابل استقلال این استان باعث شد تا از جمع تیم‌های مدعی سقوط خارج نشود اما امیدواری این تیم را برای بقا در لیگ برتر بیش از گذشته کرد.

رضا عنایتی کاپیتان سیاه‌جامگان در باره این پیروزی گفت:«خیلی برای پیروزی در این دیدار برنامه‌ریزی کرده بودیم. در این مدت که لیگ تعطیل بود تمرینات بسیار زیادی را انجام داده بودیم و با انجام بازی‌های تدارکاتی به هماهنگی رسیده بودیم. در این بازی به رغم اینکه گل اول را خوردیم و نیمه اول را بازنده به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی حساب شده موفق شدیم نتیجه را جبران کنیم و در پایان به 3 امتیاز بازی برسیم.»

وی در خصوص پیروزی فولاد مقابل استقلال خوزستان و حضور دوباره این تیم در رده چهاردهم جدول بیان داشت: «به طور حتم هیچ تیمی دوست ندارد در پایان فصل به لیگ آزادگان سقوط کند و نباید انتظار داشت که تیم‌هایی که در رده‌های پایین هستند هر هفته ببازند تا ما با خیال راحت از منطقه سقوط خارج شویم. البته شکست دادن تیمی مثل نفت تهران، شخصیت تیمی سیاه‌جامگان را نشان داد. ما بازیکنان جدیدی جذب کردیم که می‌دانند چگونه از تجربه خودشان استفاده کنند و امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم برابر حریفان خوبی که داریم امتیازات با ارزشی را جذب کنیم.»

مهاجمان سیاه‌جامگان درباره دیدار هفته آینده این تیم برابر گسترش فولاد نیز عنوان کرد: «ما به تمامی دیدارها نگاه فینال‌گونه داریم. از آنجایی که اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم به رده‌های بالاتر برویم، ناچاریم با تمام وجود برابر حریفان بازی کنیم تا به 3 امتیازهای مورد نظرمان برسیم. دیدار با گسترش فولاد هم یکی از همان فینال‌ها است و باید در این بازی هم پیروز شویم. البته مسابقه خیلی سختی است چرا که فراز کمالوند موفق شده نتایج خوبی با تیم کم ادعای خود بگیرد و قطعا برابر تیم ما به راحتی تسلیم نمی‌شود.»

عنایتی در مورد نقش فرهاد کاظمی در موفقیت‌های آینده سیاه‌جامگان تصریح کرد: «او سرمربی موفقی در فوتبال ایران بوده‌است و می‌تواند فضایی فراهم کند که ما بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم. کاظمی جو بسیار مناسبی در تیم راه انداخته و بازیکنان تیم با حضور او انگیزه فراوانی دارند تا برابر رقبا نتیجه بگیرند. تقسیم کردن شادی پس از گل با این مربی نشان‌دهنده ارتباط خوب سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی با بازیکنان تیم است.»

برچسب‌ها: راه آهن رضا عنایتی سیاه جامگان فرهاد کاظمی گسترش فولاد لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

300 گرگ کویر1394/11/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi